الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ها

این روزهای فرشته ها

1392/12/26 22:26
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای که خانه تکانی می کردیم فرشته ها هم حال و هوای خوبی داشتند چرا که تا توانستند با ازادی تمام هر کار خواستند با خودشون و وسایل خونه انجام دادند  و عکس گرفتن من ازشون باعث شده بود فکر کنند که دارند کارهای فوق العاذه انجام می دهند و همچین تشویق شده بودند برای خراب کاری

به روایت تصویر

و این هم قیافه فرشته های من وقتی مثلا تنبیه شدند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مژگان وپسران
26 اسفند 92 21:29
سلام یاسمن جون ماشاالله چه بزگ شدن فرشته های نازت . خداحفظشون کنه
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم مژگان جون. دلم واست حسابی تنگ شده بود. گل پسرای شما چطورند؟
مریم(مامان کیمیا و کیارش)
10 فروردین 93 8:34
با دیدن عکسهای این پست دلم یهو غنج رفت برای خواهرانی که در اینده ای نزدیک با هم قراره خاله بازی کنن، با هم لاک بزنن،موهای همدیگر را شونه کنن، پاتک به وسایل مامانشون بزنن،ظرفهای شام و ناهار را به نوبت بشورن،با هم سیب زمینی سزخ کن و در آخر بشن یار و غمخوار همههههههههههههه لحظات زندگی همدیگه. الیسا و هلیای قشنگم برایتان زیباترین و شادترین روزها را در کنار هم ارزو می کنم دختران نازنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد