الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ها

شروع سال جدید

1393/1/14 23:42
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

      به همین زودی 14 روز از شروع سال جدید ما گذشت ...امسال سال خوبی را شروع کردیم اگر چه مسافرت نرفتیم و از  مهمانی های دوره ای فامیل هم به دلیل مسافرت رفتن فامیل ها زیاد خبری نبود اما فرصتی برای بودن در کنار هم - که بخصوص در ماه های اخر سال گذشته به دلیل مشغله کاری بابایی این فرصت را از دست داده بودیم - پیدا کردیم و بخصوص یه شیراز گردی حسابی کردیم و جاهای دیدنی را که تا حالا فرصت رفتن و بازدیدشون را نداشتیم را گشتیم و کلی بهمون خوش گذشت   و به قول یکی از دوستان عزیزم   یه استراحت شیرین هم داشتیم ............واسه هلیا هم فرصت خوبی بود که وارد جمع بشه و عادت کنه که صورت هایی به جز افراد خانواده را ببینه و به رفتارهاشون عکس العمل نشون بده و برای من هم که مدت 10 ماه توی خونه فسیل شده بودم فرصت خوبی بود تا حسابی انرژی بگیرم و  از هوای منحصر به فرد شیراز توی این  ایام نهایت استفاده را ببرم و خودمو برای یک سال کاری- حرفه ای - خانوادگی آماده کنم

امسال متوجه یه تغییری توی رفتار مون شدم که تا حالا حلاجی اش نکرده بودم  اول به خودم گفتم " دیگه از دست رفتم " بعدش به خودم دلداری دادم که " عاشقی یعنی این " و بعدترش به خودم نوید دادم " سازندگی یعنی این .. یعنی والد بودن و زندگی بچه ها را سرشار کردن از زندگی "

توی کل دید و بازدید ها و گشت و گذارهای نوروز امسال تمام فکر و ذهن ما متوجه این بود که به بچه ها خوش بگذره،  راحت باشند . تغذیه اشون به هم نخوره --بخصوص هلیای عسلم که تغذیه اش در این روزهای واپسین مرخصی من خیلی برایم مهم بود -- سردشون نشه، آفتاب زده نشوند. خسته نشوند .دستاشون کثیف نشه . خوش عکس بیفتند. لباس هاشون مناسب باشه و.....

با وجود این همه مشغولیات ذهنی به خودمون هم خوش می گذشت و از شادی پاره های تنمان خسنگی به وجودمون ماندگار نمیشد و هر شب راضی از روزی که با هم گذرانده بودیم به بستر میرفتیم و صبح ها هم با یه انرژی مضاعف آماده برنامه ریزی برای رقم زدن یه روز شاد دیگه با دو تا فرشته ی زندگیمون بودیم .و بابایی هم در یک سوپرایز نوروزی به این دلیل که در 5 ماه گذشته 2 مرتبه نزد خانواده اش رفته بود نرجیح داد که شیراز بمونیم و امسال را دیگه شمال نرویم

 

این هم از عکس های فرشته ها در نوروز شیراز

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مریم(مامان کیمیا و کیارش)
18 فروردین 93 15:09
دردونه های قشنگ،دلبندهای زیبا،عزیزان دل الیسا و هلیای نازنین عیدتون مبااااارک باشه قشنگترینها.... براتون سالهایی سرشار از عشق و شادی و محبت و صد البته سلامتی در پناه خدا و زیر سایه مادر پدر بینظیرتون ارزو می کنم...
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونیم خاله مریم جون . امیدواریم فرشته های شما هم سال بسیار خوبی داشته باشند
مریم (مامان کیمیا و کیارش)
18 فروردین 93 15:10
یاسمن عزیزم،دوست ندیده _ مهربونم امیدوارم روزهایی که در پیش داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری. سال نو مباااااااارک و به امید دیدار در سال جدید.
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم مریم جونم امیدوارم برای شما هم سال بسیار خوب و درخشانی باشه
مامان آنیل
26 فروردین 93 7:30
سلام دوست خوبم خوبی؟ خوب پس عید هم خوش گذشته بهتون خداروشکر همیشه در کنار هم از زندگی لذت ببرین ماشالا فرشته ها چه بزرگ شدن
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم سولماز جون . سیزده بدر رفی شما هم خیلی جال بود
فاطمه
20 اردیبهشت 93 11:57
سلام خوبی یاسی جون ؟؟؟ عکس فرشته هاتو دیدم ان شا اله خدا واست نگهشون داره هر دو نازو دوست داشتنی هستند
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم فاطمه جون. ورودت را به جمع نی نی وبلاگی ها تبریک می گویم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد