الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته ها

هلیا عسلم 11 ماهه شد

1393/3/11 10:16
966 بازدید
اشتراک گذاری

11 ماهگی ات مبارک عسل بانوی من

دختر زیبا و دوست داشتنی من این روزها دقیقا مهارت های یک نوزاد 1 ساله و بزرگتر را دارد از اواخر 9 ماهگی چند قدم برداشته و از اواخر 10 ماهگی کامل و مسلط راه می رود و راه که نه تقریبا می دود از پله ها بالا و پایین می اید .وقتی از خواب بیدار میشود خودش از تختش پایین می اید و پشت در اتاقش می ایستد و محکم به دست های کوچکش به در می کوبد تا ما برویم و در را برایش باز کنیم .هر روز با خنده ای دلبرانه از خواب بیدار میشود و مستقیم می رود سراغ تخت الیسا و او را هم بیدار می کند(طوری که ما دیگر احتیاجی به کوک کردن ساعت نداریم) و الیسا هم به محض دیدن چهره خندان خواهر جون زودی بلند می شود و رو بوسی های خواهرانه  از صبح زود شروع می شود و تا موقع خواب شبانه ادامه دارد و من چقدر غرق لذت هستم از دیدن این رابطه دوستانه و کمی عاشقانه دخترکانم

هلیا عسلم 6 تا هم دندن داره که با اونها خیلی خیلی ماهرانه فقط خیار را گاز می زنه و البته سینه مامان را

ماما ،  بابا  ،   ده ده ،  نخ ، یخ  ،  دو دو   هم کلمات سحر امیزی است که از دهان هلیای ما با تنازی فراوان  خارج میشود  و همه از جمله مامان را ذوق مرگ می کند

و رقصیدن کاملا ماهرانه (حرکات دست ، باسن ، کمر و شانه ) هلیا هم نوید روزهای پر آتیه ای را می دهد باشد که شاهد هنرمندیها و رکوردهای ورزشی اش در سال های اینده باشیم تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی غزل جون
14 خرداد 93 13:15
خدا برات نگهشون داره مبارکت باشه عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی گلم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنون همچنین غزل جون را
مامان الیسا
18 خرداد 93 23:47
سلام دوست قدیمی و عزیز اول از همه قدم نو رسیده مبارک خدا حفظش کنه خیلی ماهه مثل الیساجون.دلمون براتون تنگ شده بود.
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم. دیدید چه زرنگ هستم تا شما درست را تمام کردی من یه نی نی دیگه اوردم
مامان زهره
19 خرداد 93 20:05
سلام وای یاسمن جون هلیا چقده ناز شده حتما اسپند یادت نره . اگه اینجا بود یه گاز حسابی ازش می گرفتم . ماشالا چقده زود راه افتاده خدا هردوتاشون رو سالم برات نگه داره .
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
مرسی زهره جون. نظر لطفته عزیزم. محمد صدرای شما چی ؟ راه افتاده؟
مامان سولماز
21 خرداد 93 13:22
سلام هلیای عزیزم خوبی؟ ماشالا به تو خانوم خانوما چه پیشرفتی داری. ایشالا قدمهات استوار و محکم باشه 11 ماهگیت هم مبارک باشه
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
خیلی لطف داری سولماز جون .آنی عزیزم را ببوس
مامان آیلار
27 خرداد 93 9:01
سلام یاسمن خانوم . مرسی لطف داری . منم مثل شما شاغلم و میدونم که کار خیلی سختیه که دو تا بچه رو باهم بزرگ کنم ولی خودمو دلداری میدم .......... مردم میرن کره ماه !!! اونوقت من نتونم از دوتا فرشته مراقبت کنم ؟؟؟
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
عزیززززم حتما میتوانید دوتا فرشته را بزرگ وسرپرستی نمائید . خداوند یه توان مضاعفی می دهد به مادر ها اما خوب به نظرمن کار راحتی نیست . سخت است و شیرین
مامانی آویسا
15 تیر 93 0:43
ایشاله همیشه سلامت باشن فرشته های زندگیت
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد