الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

فرشته ها

میلادت مبارک هلیا ی عسلم

1393/4/13 8:13
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زیبا و دوست داشتنی من  هلیای عسلم  از روزی که صدای قلبت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت از اون روز  تا به امروز  و فرداها  همه  زیبایی های دنیا تلاطم  وجود و زیبایی های توست

دختر زیبای  من  یکسال از میلادت گذشت و  اگر چه سخت و  پر مشقت اما شیرین خاطره انگیز شیرینی بزرگ شدنت  از این جهت لذت بخش تر بود که به قول یکی از دوستان عزیز نی نی وبلاگی می دانیم که دیگر تکرار نشدنی است  و این فرق بزرگی است بین بزرگ شدن و رشد کردن بچه اول با بچه دوم  .

هلیا ی عزیزم   سال گذشته در چنین روزی مطمئن نبودم که  بتوانم این رسالت را به درستی  پایان ببرم و تو را یک ساله ببینم  اگر چه تازه اول راه هستم اما واقعا تمام 365 روز گذشته را منتظر یک ساله شدنت بودم  و حس می کردم بیشترین سختی ها  تا یک ساله شدنت است  و  بعد از این  کمی راحت تر خواهم بود

دلبند ناز و شیرینم  امیدوارم که خیلی زود  جشن تولد 2 سالگی و بعد از ان را برایت بگیرم   دیشب توی جشن تولدت  به خودم قول دادم که هر چند جشن بسیار مختصر اما هر سال برای شما دو تا فرشته جشنی بگیرم  تا بزرگ شدنتان   یه تلنگری باشد به  تمام خسته گی های بزرگ کردن 2 فرشته کوچک

هلیای عسلم  تولدت مبارک باشه نازنینم

هلیای شیرینم  یک ساله شدنت به معنای واقعی  شیرینی این روزهای زندگیم است

هلیای  نازنینم  امیدوارم همیشه شاد و مسرور و  سرحال ببینمت

هلیای  حبه نباتم  تا بی نهایت دوستت دارم

هلیای  قند عسلم  خوشبخت و سعادتمند بمونی مادر

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامانی آویسا
15 تیر 93 0:38
لک جهان می پريد دلش گواهی ميداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارك
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم دوست عزیزم
مامانی آویسا
15 تیر 93 0:41
عزیز دلم تولدت مبارک ایشاله زیر سایه پدر و مادر عزیزت مراحل زندگی رو با موفقیت پشت سر بذاری دست مامانیت درد نکنه سنگ تموم گذاشته همه چیز عالیییییییییی
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
نظر لطف شماست و جای شما سبز
مامان زهره
16 تیر 93 18:28
سلام تولدت مبارک هلیای عزیزم ببخشید که دیر شد نتونستم زودتر بهتون سر بزنم . یاسمن جون انشاءا... دیگه خیلی راحتتر می شی . الهی همیشه دوتا فرشته ات سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادر مهربونشون خوشبختی رو با تمام وجود حس کنن.
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
زهره جونم خیلی خیلی ممنونم دوست خوبم . امیدوارم دسته گلهای شما هم همیشه شادو سربلند باشند.
بانو
17 تیر 93 18:45
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ اشپزیم سر بزنی (مامان آویسا)
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
حتما می ایم نمی دونستم که وب آشپزی دارید
مامانی غزل جون
22 تیر 93 11:43
تولدت مبارک عزیزم ایشالله همیشه سالم و شااااااااااااد باشی دوستت دارم و میبوسمت
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم عزیزم. ما هم وس برای چشم خوشملم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد