الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ها

الگوی زندگی الیسای من

1394/3/25 9:34
928 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای من مدتهاست که در مهد کودک راجع به زندگی ، خانواده ، شروع تشکیل خانواده و.... بحث هایی را در کلاس با مربی و دوستانش داره و مدتهاست که هر وقت به خانه بر می گردد راجع به این موضوع که آیا وقتی بزرگ شد باید از پیش منو بابایی برود ؟دیگه نمی تواند هلیا را ببیند؟  چرا آدم ها که بزرگ می شوند ازدواج میکنند و.... سوال هایی را می پرسد که من سعی می کنم تا آنجا که می توانم به سوال هایش در جد درک و فهم خودش جواب دهم و در همه صحبت هایم تاکید دارم که اگر ازدواج نکند تا همیشه می تواند پیش من و بابایی زندگی کند و از ما جدا نشود   "  که چقدر من آرزو دارم دخترهایم اصلا ازدواج نکنند و همیشه مجرد بمانند "  امروز در مسیر برگشت از مهد به خانه  ،الیسا جونم گفت مامان من یک فکر خوب کردم و توضیح داد _  که من می خواهم هر وقت بزرگ شدم  زندگی ام را مثل خاله فروغ شروع کنم  _ پرسیدم مگر خاله فروغ چه جوری زندگی اش را شروع کرده است ؟ و نازنین دخترم توضیح داد که خاله فروغ که بزرگ شده و عروسی کرده و حامله شده و پارسا و پرهام که بزرگ شده اند هنوز هم بچه مامان جون مونده  من هم هر وقت بزرگ شدم همیشه بچه شما می مونم

و منظور الیسای عزیزم این بوده که حتی اگر هم ازدواج کرد می خواهد نزدیک ما باشه و همیشه با ما بمونه مثل خاله فروغ که خانه اش تا خانه مامان جون فقط 3 کوچه فاصله  است و هر روز به مامان جون سر می زنه و همدیگر را می بینند و مشخص که دخترم از شرایط ما که از خانواده پدری هزار کیلومترو از خانواده مادری هم 40 کیلومتر دوریم راضی نمی باشد. و  ذهن کوچک اش در این روزها دنبال راه حلی بوده که هم بزرگ بشود و احیانا ازدواج کند و هم پیش ما بموند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا
25 خرداد 94 11:36
خدا نی نی های شما رو هم حفظ کنه ان شا لله به ما هم سر بزنید
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
مامان آیلار و آیدا
26 خرداد 94 9:25
عزیزم چقدر خواهرانه بهم نگا میکنن فرشته هات .... خیلی عالیه که دوتا خواهر هستن من هم از داشتن دو تا دخترام لذت میبرم . خدا برای هم نگهتون داره الیسا و هلیای عزیزم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم دوست عزیز همچنین فرشته های شما . انشا الله همیشه در پناه خدا باشند
مامان زهره
27 خرداد 94 14:22
سلام . وای چه حرفای جالبی بینتون رد و بدل شده . واقعا دختر دار بودن حس خیلی شیرینیه . الهی هردوتاشون خوشبخت بشن .
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنوم زهره جون. انشا الله دختر های شما هم همیشه در پناه خدا باشند
مامانی غزل جون
1 تیر 94 8:51
عزیزمممممممممممممم چه نگرانی جالبی داشت تو این سنش بهترین هارو برات آرزو میکنم عزیزم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم دوست عزیز غزلک خوشمل منو ببوس
بانو
9 تیر 94 15:25
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318
دختردایی
12 تیر 94 17:06
وای چقد نازن عسیسم لینک شدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد