الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

فرشته ها

دردانه من 5 ساله شد

1394/8/4 12:21
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای عزیزم امروز پنجمین پاییز عمرش رسید و 5 ساله شد. اما به خاطر اینکه فقط دو روز از عاشورا گذشته و بابا هم ماموریت هست و من هم امروز نوبت دندانپزشکی دارم جشن تولدش خلاصه شد به یک جعبه شکلات واسه دوستان و مربی های مهد کودک . و البته امروز مامان جون شهناز  برای دادن هدیه تولدش می اید خانه ما . همین و البته  الیسای من مشغله های ما را درک کرد و وقتی براش توضیح دادم که نمی توانم واسش جشن بگیرم ، گفت اشکال نداره به جاش وقتی بابا اومد می رویم شهر بازی گانگو  و هلیا هم می بریم و البته نی نی وبلاگ هم یه بنر تبریک بالای وبلاگ الیسا گذاشته بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آلیز
11 آبان 94 12:50
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان زهره
17 آبان 94 10:09
سلام با تاخیر چند روزه تولدت مبارک الیسای عزیزم انشاءا... در پناه پدر و مادر مهربونت خوشبخت و سعادتمند باشی .
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم زهره جونم
نويسنده : مامان كژال
6 دی 94 13:06
سلام دوست خوبم من ژینو هستم هم ویلاگی شما من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه به من رای بدی ممنونت می شم . فقط با گوشی موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اسم کنید . دوستون دارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد