الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ها

فارغ التحصیلی الیسا جونم

1396/4/4 13:29
613 بازدید
اشتراک گذاری

بله. بالاخره فرشته زیبای من 6 سال را تمام کرد و از مهد کودکی که از 15 ماهگی را اونجا گذرونده فارغ التحصیل شد  و باید 3 ماه دیگه وارد مدرسه بشه

با کلی تلاش و کوشش تونستم اسمش را توی مدرسه شاهد  ،که دقیقا توی خیابان روبرویی دانشگاه  است ، بنویسم و بالاخره هفته گذشته موفق شدم. الیسای عزیزم  از اینکه قراره بره کلاس اول خیلی خوشحاله  وفکر می کنه که رفتن به کلاس اول به معنای بزرگ شدن  و انجام دادن هر کاری هست که  خودش صلاح بدونه . عزیزکم فکر می کنه حالا که بزرگ شده هلیا باید ازش حرف شنوی داشته باشه. البته من هم قصد ندارم اونو از این رویای شیرین بیرون بیارم . با یه لذتی می گوید که وقتی مدرسه رفت می تونه هر شب خودش کتاب بخونه  و به من می گوید مامان دیگه اون قسمت از کتاب ها را که شما نمی خونی خودم می تونم بخونم -- آخه بعضی از شب ها که من خسته هستم یه چند پاراگرافی از کتاب داستان هاشون را حذف می کنمخندونک ---

بانوی پر تلاش من کلاس های موسیقی را هم با جدیت دنبال کرد . دوره بلز که تمام شده و از دوره فلوت هم فقط 4 جلسه دیگه مونده و در اخر دوره هم یه اجرا دارند که این روز ها جمعه ها را باید بروند تمرین گروهی  و ما که از این بابت خیلی خوشحالیم به الیسا گفتم اگر تو موسیقی خیلی موفق بشوی دیگه نیازی نیست درس بخونی  و موفقیت توی یک هنر و مهارت به نظرم از درس خوندن مفید تره. البته این ایده منه  و هر کس این حرفم را میشنود می گوید تو که این نظر را داشتی چطور خودت فوق لیسانس گرفتیچشمکچشمک

برای تابستان بچه ها یه سفر را برنامه ریزی کردیم و البته دوره استخر برای الیسا که خودش خیلی اصرار داره و من خیلی راغب نیستم  دوست دارم الیسا یه دو سال صبر کنه تا هلیا عسلی هم 6 ساله بشه بعد یهو هر دو را با هم ببرم استخر

راستی به مناسبت  فارغ التحصیلی بانوی عزیزم و البته به اصرار خودش واسش یه جشن کوچولو با حضور دوست هاش گرفتم که یه ترکیبی بود از تولد و مهمانی خداحافظی 

 

 

جشن فارغ التحصیلی مهد کودک

یه گردش دو روزه .سپیدان

قبل از مهمانی تولد یکی از دوستان الیسا . آرنیکا جون

 

قبل از  مهمانی یک دیگه از دوستان . آترینا جون

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد