الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ها

1.2.3. سلام مدرسه

1396/6/27 10:32
283 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 2 روز دیگه تا جشن بازگشایی مدارس یا همون جشن شکوفه ها مونده  و منتظریم تا یه مرحله خیلی جدید و متفاوت برای الیسای عزیزم رقم بخوره

خودم که به عادت سال های بچگی ام- که طاقت نداشتم تا روز اول مدرسه یا عید برسه تا لباس نو هام یا کیف و کفش و روپوش مدرسه را بپوشم - بی تاب رسیدن اون روز هستم تا الیسای عزیزم هم فرم های جدید را بپوشه بره به سوی راهی که شروع  12 سال پر تلاش و اینده سازه . تا حالا چندین بار به بهونه گرفتن یه تیکه از وسایل اش روپوش و مقنعه و کفش و کیف اش را براش پوشیدم و قربون صدقه اش رفتم حتی وقتی براش جا مدادی و انواع دفتر ها را گرفتم  هم روپوش و کفش اش را براش پوشیدم کیف اش را انداختم روی کوله اش و با هزار جور ترفند نگذاشتم اشک هام جاری بشه -- اصلا دوست ندارم فرشته هام متل خودم این عادت زشت را داشته باشند که تو موقعیت های شادی آور هم اشک اشون جاری بشه --

کتاب های مدرسه اش را هم دانلود کردم و خودم یک بار از اول تا اخرین صفحه کتاب هاش را خوندم  و در جریان  شیوه نگارش کتاب ها قرار گرفتم اینقدر که برام شروع مدرسه و رفتن الیسا با مدرسه  جالبه گمون نکنم برای  ماه بانوی عزیزم  جذاب باشه البته سعی میکنم از این همه شوق به الیسا چیزی نگویم تا یه وقت برای او ایجاد استرس نکنم

امیدوارم  ماه بانوی زیبای خانه ما در مدرسه رفتار و یادگیری قابل قبولی داشته باشه  همون طور که توی دوره پیش دبستانی  و توی دوره های موسیقی اش کاملا مورد تائید مربیان و اساتیدش بوده

الیسای عزیزم  دروه فلوت را هم تمام کرد  و این هفته جلسه پنجم از کلاس ویلون را می گذرانه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد