الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته ها

جشن شکوفه ها و جشن قاصدک

1396/7/2 9:40
430 بازدید
اشتراک گذاری

مهر ماه از راه رسید و فرشته های من پس از تعطیلی تابستان رفتن به سوی مدرسه و مهد کودک

جشن شکوفای الیسای عزیزم که خوب موضوع متفاوتی بود  و چون زمان ما جش شکوفه های مهر نبود من هیچ ذهنیتی نداشتم از این روز  و اصلا اون استرسی که من خودمو براش آماده کرده بودم نداشت و یه جشن ساده و کمی هم هیجان انگیز بود  و برام جالب بود که توی برنامه کلاسی که براشون طراحی شده بود  زنگ هایی مثل کامپیوتر  . هنر . خلاقیت . مشاوره به اضافه ورزش و پرورشی گنجانده شده بود  در کلاس خلاقیت در صورت تمایل مادران هم می توانن شرکت کنن و در این زنگ برای بچه ها قصه بخوانن و یا نمایش انگشتی داشته باشند یا یه هنر را آموزش بدهند.

و جشن قاصدک هلیای عسلم  هم که یه جشن کاملا جذاب بود نمایش عروسکی  . موسیقی زنده . همراه با غرفه های نقاشی و سفال گری و قصه گویی و نقاشی روی صورت بچه ها و هدیه و ....

29 و 30 شهریور خیلی به الیسا و هلیا خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
4 مهر 96 15:31
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد