الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

فرشته ها

حسرت این روز های من

1396/8/21 14:32
296 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها حسرت زندگی گذشته ها را می خورم . البته نه گذشته نزدیک . گذشته های خیلی دور که من خودم اصلا تجربه اش نکردم . حسرت خانه های بزرگ و پر از اتاق و یه عالمه فامیل که در کوچک ترین مشکل و مسئله یه قشون فامیل دم دست بودن و کمک حال آدم بودن. حسرت خانه های  کتاب دایی جان ناپلئون . شوهر آهو خانم  و سوشون . که حتی واسه سبزی پاک کردن هم یه عالمه فامیل و همسایه نزدیک اشون بودن . هم فکر و هم رای و کمک حال . ای کاش من هم اینقدر نیروی کمکی داشتم که می توانستم همیشه و در هر کاری روی کمک داوطلبانه اشون حساب کنم. با خیال راحت بچه ها را بسپارم توی حیاط بزرگ و پر ازدحام  و یه خرید 4 و 5 ساعته و با فراغ بال بروم. یه حمام حداقل نیم ساعته  . سبزی پاک کردن های 10 کیلیویی . آبغوره و آبلیمو گرفتن و درست کردن  رب گوجه توی حیاط  اونم به صورت دسته جمعی و همراه با گفتن و خندیدن و لذت بردن از دور همی ها ی  ساده . چقدر دلم می خواست یکی از بچه های خانه دایی جان ناپلئون بودم و یا یکی از زن های فقیر خانه شوهر آهو خانم و یا حتی زری کتاب سوشون .و یا حتی یکی از شخصی ت های رمان سراسر رنج بافته های رنج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد