الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

یک روز بهاری و زیبا با گل سنبل من

1391/2/13 20:17
826 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز بهاری با هزار تا مصیبت تونستم چند تا عکس ازت بگیرم سنبل من اینقدر که فکر بازی و بدو بدو کردنی نمی گذاری یه عکس ازت بگیرم وقتی بزرگ شدی شکایت نکنی که چرا توی این سن به نسبت وقتی نی نی بودی اینقدر عکس کم داری ها ...

 

الهی قربونت برم که از عکاسی خسته شده بودی و می خواستی بیای بغل مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اليسا
14 اردیبهشت 91 10:26
ماشلله خدا اين كوچولوهارو تو دستاي مهربون خودش نگهداره. از روي ماهش ببوسيد ضمنا چندتايي از عكس هاي اليسا تو وبلاگش گذاشتم
مامان بابای الیسا
14 اردیبهشت 91 22:43
فدا فداش بشم من قربون دستای کوچولوت ...دلم واسه عکسای جدیدت تنگ شده بود .

مرسی خاله جون. الیسای شما چه طوره؟
مامان علی مرتضی
16 اردیبهشت 91 0:05
سلام دوست گلم خوبی عزیزم پسمل نازت چه طوره ؟ماشالله خدا حفظش کنه شرمنده دیر اومدم باور کنید دیگه آپ کردن وب امپراطور هم برام مشکل شده بیشتر وقتمو باهاشم چون بزرگتر شده ووقتی پای نتم میاد تو بغلمو همه چیزو بهم میریزه منم مجبورم بلند شمو مواظبش باشمو باهاش بازی کنم پس ببخش منو درسته دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی باور کنید همیشه به یادتونم دوستون دارم زیاد زیاد


شما هم امپراطور ار ببوسید
مامانی امیررضا
16 اردیبهشت 91 0:29
خدابراتون حفظش کنه. خانوم کوچولو چرا از عکس بدت میاد
مامانی از طرفم ماچش کن


رو مهاتون را می بوسه خاله جون
مامان علی مرتضی
17 اردیبهشت 91 13:10
سلام یاسی جون خوب؟دخمل کوچولوت خوبه عزیزم ماشالله چه خانوم شده اونجا هم که نوشتم پسمل شرمندم عزیزم حواسم نبود دیروقت بود وواسه اینکه امپراطور بیدار نشه با عجله نوشتم ببخش دیگه دوست گلم وقت کردی درستش کن


دوس جون اشکال نداره
مامان الینا
18 اردیبهشت 91 12:24
سلام عزیزم خوبید
الیسا گلی رو حتما ببوس
من خوزستان هستم


وای واقعا. من عاشق خوزستانی هام
نگين
20 اردیبهشت 91 11:32
سلام
از حضور و متن قشنگتون ممنونم . منم روز زن وروز مادر رو بهتون تبريك ميگم . اميدوارم اليسا جون زير سايه ي شما و پدر مهربونش ساليان سال به سلامت و آرامش زندگي كنه .
روزتون مبارك.


ممنونم
مامان علی مرتضی
20 اردیبهشت 91 14:50
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن


ممنونم مریم جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد