الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

برای دخملی خودم

1391/3/30 22:13
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی خوبم. ببخشید مدتی سرم شلوغه و فرصت نمیکنم واست مطلب بذارم درواقع ایده جدیدی واسه نوشتن مطلب به ذهنم نمی رسید  . همینجوری می اومدم و به وبت سر می زدم وب دوستات هم بازدید می کردم و میرفتم. این چند وقت رفتم کلاس فتو شاپ و تو بابایی چند وقتی عصر ها با هم تنها بودید من هم که میرسیدم خونه اغلب شما شامتو خورده و خوابیده بودی. شرمنده مادری  اخه من از وقتی به دنیا اومدی خیلی دوست داشتم فتوشاپ را یاد بگیرم اما فرصت نمی شد بروم کلاس بالاخره با همکاری بابایی و صبر و تحمل خودت یه دوره کلاس گرفتم و الان دیگه داره تمام میشه. از این به بعد عکس خوشکلات را طراحی میکنم و می گذارم توی وبت .

با چند تا کلوپ هم اشنا شدم  که یکیش مربوط به مامنهای پایزی و یکیش هم راجع به بچه دومه و یه چند دقیقه ای را در روز  توی اون کلوپ ها چرخ میزنم تا با مادرهای دیگه اشنا بشوم.

امیدوارم وقتی بزرگ شدی نگی من به وجود مادر بیشتر از وب و طراحی عکس و... احتیاج داشتم. من که همه سعیمو می کنم تا وقتی پیشتم واست حسابی وقت بگذارم. بعضی وقتها فکر میکنم کاش درس نخوانده بودم و سر کار  نبودم اما بازم فکر میکنم که تو که بزرگ شدی مامان شاغل را به خانه دار ترجیح می دهی.

 چند تا عکس خوشمل توی ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الینا
28 خرداد 91 2:27
مامان الینا
28 خرداد 91 14:12
برو تو تنظیمات وبلاگ اینو کپی کن تو اسکریپت های اختصاصی



دریافت همین آهنگ




مرسی محبت کردی زینب جون.
مامان بابای الیسا
29 خرداد 91 22:59
سلام عزیزم چه ناز شدی تو این لباست دیگه داری یواش یواش بزرگ میشی عزیزم. مامانت هم تو کلوبی که راجع به بچه دومه دور میزنه !! نکنه تصمیم جدید داری مامان الیسا؟؟ ها؟


یه کمی به بچه دوم هم فکر میکنیم.
مامان الینا
30 خرداد 91 3:51
نگو از ندیم برو اینجا
http://music.avazak.ir/?paged=3
قربونت بشم دوست گلم کار خیلی کوچیکی بود


یه دنیا لطف کردی
مامان الینا
30 خرداد 91 16:25
خواهش میکنم گلم
مامان سونیا
31 خرداد 91 10:42
وای چه عکسهای خوشگلی عزیزم لباستم خیلی ناز هست و بهت میاد نازگل خانم


مرسی خاله جون. خوشکل مو طلایی ما چه طوره؟
مامان اليسا
1 تیر 91 10:50
شايد به بچه ها يه خورده زياد سخت بگذره وقتي مامانا درس مي خونن ولي بعد ها خودشون از اينكه مامان باباي تحصيل كرده دارند به خودشون مي بالند. ماشالله به ارادتون واسه بچه دوم!
ببوسيد روي ماهشو


آره همینطوره
iهادیم
4 تیر 91 17:28
منتظر نظرات خوبتون هستم.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد