الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ها

یک روز باغ با الیسای وروجک

1391/4/17 16:23
684 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من  دیروز با خاله فروغ و دایی خشایار و مامان شهناز رفتیم باغ  تقریبا یک سالی میشد باغ نرفته بودیم    کلی واسه اون روز تدارکات دیده بودم  و اماده بودم تا بودن توی اون فضا خستگی جسم  و روحم را برطرف کنه  اما اونقدر که شما شیطونی کردی  و من همش دنبال سرت می دویدم این ور اون ور اصلا نفهمیدم چه طور گذشت    عاشق اب بودی و  همش دنبال این بودی که دست یکی را بگیری و به زور ببریشون  توی آب  خودت هم که از بس باهوشی  ریسک نمی کردی که خودت  تنها بری توی آب حتما یکی باید همراهت می اومد   پرهام و پارسا رو کلی اسیر بازیهای بچگانه ات کرده بودی   اونها اما چون تو را دوست دارند باهات راه می اومدن و یه مقداری از وقتشون را فقط به شما اختصاص داده بودند. الان سه سال میشه که ما نیمه شعبان می رویم باغ یک سال تو توی دلم بودی ، پارسال 9 ماهه بودی  و امسال هم که 20 ماهه شدی امیدوارم که هر سال بتونم توی این روز ببرمت باغ و بزرگ شدنت را ببینم  امیدوارم که یه روز هم شما من و بابایی را دعوت کنی باغ و از ما پذیرایی کنی  فرشته کوچولوی من  کی اون روز میرسه؟

 

قبلا گفته بودم توی ارتفاع تنها جایی که میشه ازت یه عکس گرفت

اینم پرهام و پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

parsa
17 تیر 91 18:35
با سلام اگر مایل هستید بنر .هدر. لوگو. کارت ویزیت وقالب html برای خود تان با قیمتی مناسب و طراحی حرفه ای داشته باشید حتما به سایت ما یه سری بزنید پشیمتن نمیشوید http://www.lord-graphic.ir
ناز گل مامان
18 تیر 91 9:19
سلام به به حسابی کیف کردین همیشه خوش باشین خوبه آدم با دخملش بره گردش نینیما هنوز کوچولوه نمیتونیم ببریم گردش


انشاء اله نیما کوچولو هم بزرگ میشه و باهاش کلی کیف میکنی
مامان اليسا
25 تیر 91 11:44
ماشالله به ماماني و دخملي كه اين قدر با اراده و پر انرژي هستند
امیررضا
26 تیر 91 16:55
خیلی ناز و قشنگ شدی من از سفر حج اومدم منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد