الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

هیجان شهر بازی

1391/5/27 1:33
512 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو  من ،  دیشب  رفتیم  شهر بازی مسقف  ستاره.  خیلی بهمون خوش گذشت. کلی هیجان داشت. شما که خیلی  خیلی خوش گذرونی کردی هر وسیله ای رو دوست داشتی سوار بشی و با اصرار هم سوار میشدی . من هم باهات سوار ماشین برقی شدم. اولش یه کمی خجالت کشیدم ولی بعدش خیلی خوب بود کلا هیجان داشت. بخصوص وقتی که ماشینمون با ماشین بچه های دیگه تصادف می کرد  بر میگشتی و با زبان شیرین خودت به بچه های دیگه میفهموندی که باید حواسشون را جمع کنن.فدات بشم الهی که چقدر  دلفریب  انگشت اشاره تو واسشون تکون می دادی که یعنی داری بهشون دعوا میکنی .

راستی دیشب یه رکورد المپیکی هم زدی وو اون این که  تمام مدتی که توی شهر بازی بودیم  را تل توی موهات داشتی. جوجو کوچولوی من هیچ وقت اجازه نمیدی که گیر سر یا موگیر یا تل توی موهات بذارم اما اون شب چنان غرق هیجان بودی که یادت رفته بود تل توی موهاته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانه جون
27 مرداد 91 2:03
همیشه به گردش و شادی عزیزم...
.


مرسی . واسه شما هم این طور باشه.
مامان آویسا
2 شهریور 91 17:58
سلام دوست عزیز مرسی که به وب دخترم سر زدی و مرسی از این که برام نظر گذاشتی .دختر نازی داری خدا حفظش کنه برات از طرف من ببوسش بازم به ما سر بزن
مهسا
3 شهریور 91 20:01
سلام. کوچولوی خوشمل ، چه طوری ؟ خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد