الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ها

دخترم تو می آیی.............

1392/4/24 12:25
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

مژده ای دل كه مسیحا نفسی می آید
                                                كه ز انفاس خوشش بوی كسی می آید
از غم هجر نكن ناله و فریاد كه من
                                       زده ام فالی و فریادرسی می آید

از ظهور بركاتش نه من خرم و بس
                                           عیسی اینجا به امید نفسی می آید
همه اعیان جهان چشم به راهش دارند
                                         هر عزیزی ز پی ملتمسی می آید

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

دختر عزیز و کوچولو ی من فردا ١٢ تیر ١٣٩٢ روزی است که ما چشم انتظار دیدنت هستیم   . عزیزکم در هفته ٣٩ بارداریم قرار است که  به این دنیایی خاکی وارد شوی امیدوارم اون تو ،  توی دل مامان  سفر خوشی را گذرانده باشی و آماده باشی تا این دنیا و خوبی و بدی هایش را تجربه کنی 

ما هم همه چیز را برای ورودت آماده کردیم و یه آماده باش کامل در خانواده راه افتاده  خیلی ها مثل مامان زهره ( عمه مامانی ) ، خاله فروغ ، و خاله منیژه ( خاله مامانی  )اعلام آمادگی کردند که زمان تولدت از الیسا مراقبت کنند که ما تصمیم گرفتیم الیسا خانومی  فعلا روز اول تولدت خانه مامان زهره باشه . مامان شهناز از امروز عصر می آید خانه ما تا در بیمارستان  پیش من  و تو باشه . بابایی هم چند روز را مرخصی گرفته تا به عنوان نیروی پشتیبان  کمک کنه . عمه هات و زن عمو راضیه مرتب تماس میگیرند و از اینکه نمی توانند به خاطر دوری راه پیش ما باشند  اظهار ناراحتی میکنن.

من و بابایی  کل هفته گذشته را به خانه تکانی گذراندیم تا تو گل همیشه بهار مادر که آمدی خانه ،  تمیز و مرتب باشه . لباس ها و وسایلت هم آماده و مرتب  کنار گذاشته ام   . الیسا خانومی تقریبا می دونه که قراره  نی نی یا به قول خودش " درسا خانومی "  از بیمارستان بیاد خونه .  الیسای من قول داده که  مواظب نی نی باشه و هر وقت گریه کرد  به مامان خبر بده  همچنین  می دونه که فقط نی نی های کوچولو مه مه میخورند و دختر های بزرگ باید   پلو یه به قول خودش " پولویی و قوشت  " بخورند . بهم گفته " مامان به درسا خانوم بگو واسه من اتوبوس نارنجی بخره " عزیزکم نمی دونم چرا میان این همه هدیه اتوبوس را انتخاب کرده  اما ما از طرف شما واسه الیسا یه عروسک بزرگ و خوشکل خریدیم .

بعد از به دنیا اومدن فرشته ام قراره اسم وبلاگ  هم عوض بشه اما آدرسش به احترام آبجی بزرگه همون به اسم الیسا می مونه .

عزیزکم بی صبرانه منتظر دیدارت هستم این شب های اخر خیلی مامانی را اذیت می کنی و تا صبح نمی گذاری مامان بخوابه از بس تکون می خوری . فندوق کوچکم من می دانم که دیگر باید با خواب واستراحت خداحافظی کنم و لازم نیست شما کوچولوی شیطون  من را به تمرین وارداری .

دخترک ناز و عزیزم هنوز که پیش خدایی از خداوند بخواه که به مامانی و بابایی  توان بده تا از شما دو تا فرشته مراقبت کنیم. عزیزک معصوم من از خداوند بخواه که  همیشه شما دو تا فرشته را د ر پناه خودش بگیره و از اون دور دور ها مراقب شما ها باشه .

خیلی دوستتون دارم الیسا و هلیای زیبای مادر

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 2:54
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
مامان محمدرضا
11 تیر 92 10:09
سلام دوست عزیز ایشالا نی نی تون بسلامتی قدم تو این دنیا بزاره ،نگران بزرگ کردن دوتا بچه هم نباش چون بچه اولت یه دختر نا نازی خیالت راحت پسر ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین به شماره20008080200کد 231 روپیامک کنید تا کوچولوی ما برنده شه وتو مسابقه میثمک هم شرکت کرده با کد1010 اگه زحمتی نیست به اونجا هم سر بزنید.مررسی
مامان نیایش
11 تیر 92 10:36
ایشالا به سلامتی دختر کوچولوت رو به دنیا بیاری . قول بده در اولین فرصت عکس نی نی رو برامون بذاری بی صبرانه منتظرم .


ممنونم زهره جون
حتما در اولین فرصت عکساشو میگذارم
مامان آویسا
11 تیر 92 11:50
قدم نو رسیده مبارک پس بگو چرا این مدت کم پیدایی نگو سرت شلوغه عزیزم الیسا خانوم داره خواهر دار میشه


ممنونم دوست عزیز اویسای عزیزم را ببوس
مامان فهيمه
17 تیر 92 11:34
قدم نو رسيده مبارك


خیلی خیلی ممنون
مینا
17 تیر 92 13:20
سلام
عزیز مهربونم، با تموم وجود و از صمیم قلب و با نهایت شادی ورود فرشته کوچولو نازنین رو به جمعتون تبریک می گم. براتون آرزوی سلامتی شادی موفقیت دارم. الیسا و فرشته کوچولو رو از قول من ببوس. انشاء اله در اولین فرصت می آیم پیشتون.


ممنونم مینای عزیزم
نظر لطفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد