الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ها

مسابقه بازی

1392/4/5 15:56
367 بازدید
اشتراک گذاری

زهره جون مامان نیایش مار ا به یه مسابقه دعوت کرده و این مسابقه یعنی پاسخ به یک سری سوالات و البته بیشتر به یک نظر خواهی عمومی شبیه هست

سعی میکنم پاسخ ها را صادقانه بدهم بدون این که واسم مهم باشه کسی این جواب ها را می خونه یا نه

 ١- بزرگترین ترس شما در زندگی چیست؟

از دست دادن عزیزانم

۲-اگه ۲۴ ساعت نامرئی می شدی چکار می کردی ؟

می رفتم پیش دوستام و افراد خانواده ام تا ببینم در نبود من چه کارهایی می کنن

۳-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی ۵ الی ۱۲ حرفی شما رو داشته باشه چه آرزویی می کردی؟

سلامتی همه عزیزانم

۴- از میان سگ- اسب- گربه- عقاب- پلنگ کدوم رو دوست داری ؟

اسب

۵-کارتن مورد علاقه دوران کودکی شما؟

بابا لنگ دراز، انه شرلی

۶- در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟

کوکو سبزی

۷- اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

داد زدن

۸- با مرغ - اورانیم - دریا و خسته یه جمله بسازید ؟

با خستگی تمام مرغ را از دریای اورانیم  نجات دادم

۹-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم            ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

شهره شهر مشو تا ننهم سر بر کوه    شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

۱۰- اگر بخواهید با تونل زمان یه روز از زمان رو به حال ُگذشته یا آینده سفر کنید اون روز کدومه؟

اینده  خودم را ترجیح می دهم

۱۱-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

 د رحال حاضر سبز برای اینکه بهم آرامش میدهد

۱۲-اگر قرار باشه از ایران بروید کدوم کشور رو برای زندگی انتخاب می کنید ؟

استرالیا

۱۳- بهترین اس ام اس موجود در باکس گوشیتون ؟

برای کسی که پرواز را نمی فهمد هر اندازه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

۱۴-اگر قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی چه کسانی هستند ؟

خانواده عمه زهره

۱۵-اگر قرار بود یه کلمه رو از لغتنامه حذف کنی چه کلمه ای بود ؟

مرگ

۱۶- کسی رو بخواهید ملاقات کنید؟

شیلا دوستم

۱۷-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟

فرشته ها

۱۸-خودت رو شبیه چه میوه ای می دونی؟

د رحال حاضر هندوانه

۱۹- سه خصوصیت بد اخلاقی شما؟

عجول. عصبی . خود خوری

۲۰-کاشکی .......؟

کاشکی قدر خودم را بیشتر دونسته بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
9 تیر 92 8:15
عالی بود یاسمن جون . ایشالا به سلامتی نی نی خوشگلت رو به دنیا بیاری . در اولین فرصت بهمون خبر بده . منتظرم


ممنونم زهره جون . حتما بهتون اطلاع می دهم
♥متین من♥
10 تیر 92 1:18
عزیزم من نمیدونستم یک نی نی دیگه هم توی دلت ایشالا به سلامتی زایمان کنی نی نی ت بیاد بغلت می بوسمت


ممنونم عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد