الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته ها

اخرین روزهای بهار

1392/4/1 10:11
441 بازدید
اشتراک گذاری

اخرین روز بهار هم امروز تمام میشه و از فردا وارد فصل گرما و تابستان می شویم اگر چه اینجا خیلی وقته تابستان اومده و گرما واقعا کلافه کننده است و برای من که گرما بیشتر خودشو نشان داد و حسابی اذیتم کرد

چند روزیه که حالم بهتر شده یعنی در مقایسه با یکی دو هفته پیش می توانم بگویم خیلی عالی هستم

دو هفته اخر را رفتم سر کار تا کارهام را به جایگزینم تحویل بدهم و او را با کارهایم اشنا کنم و جالبه که همین دو هفته که برگشتم سر کار واقعا حالم بهتر بود   از شنبه دیگه توی مرخصی استعلاجی هستم تا زمانی که نی نی خانوم به دنیا بیاد  امیدوارم که این 12 روز هم به خوبی بگذره و همه چیز ختم به خیر بشه و خداوند مهربان مثل همیشه هوامون را داشته باشه

الیسا خانومی هم از روز چهارشنبه با مهد و مربی اش ( سپیده جون  یا به قول خودش شی پی جون ) خداحافظی کرد و قراره در مدت مرخصی مادر کنار مامان باشه و دیگه به مهد نرود امیدوارم که بتونم از پس دو تا بچه کوچولو بر بیام اگر چه می دونم که الیسا از موندن توی خونه حسابی حوصله اش سر می رود و احتمالا مرا کلافه خواهد کرد اما به هر حال ما و بخصوص بابایی ترجیح دادیم الیسا توی خونه بمونه  و مهد نرود

این دو هفته که حال من بهتر بود بابایی هم سنگ تمام گذاشت و هر روز عصر الیسا را می برد پارک و دو تا جمعه آخر هم رفتیم  بیرون از شهر و حسابی حال و هوامون عوض شد میدونم که دیگه تا مدت ها فرصت گشت و گذار نخواهم داشت  تمام خرید های مورد نیازم را هم انجام دادم  تا دیگه مدت ها نیازی نباشه بروم خرید   قرار جمعه اینده هم بابایی یه خونه تکونی کوچولو انجام بدهد  تا همه چیز واسه ورود فرشته خانومی من آماده بشود

رودخانه شش پیر

جنگل بلوط کهمره سرخی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیایش
2 تیر 92 13:28
سلام به یه مسابقه دعوت شدید حتما بیا .
♥متین من♥
3 تیر 92 16:05
سلام منم شیرازیم از اشنای تون خوشحالم به ماهم سر بزنین برای اشنای بیشتر منتظرم


ما هم از اشنای شما خوشحالیم
♥متین من♥
5 تیر 92 1:26
مرسی عزیزم منم خوشحالم همین الان لینکتون کردم بازم میام پیشتون بوووووووووس واسه الیسا مامانی یک سوال از کجای شیرازین واسم کامنت خصوصی بذار
♥متین من♥
7 تیر 92 13:27
خصوصی
مهسا مامان نورا
2 مرداد 92 16:12
سلام عزیزم خوشحالم که به وب شما اومدم دوستم قدم نورسیده مبارک خدا حفظشون کنه بادیدن این عکسها خاطره های 11 سال پیشم زنده شد من خودم استان فارسی هستم اما بندر عباس زندگی میکنیم همشهری .یه عالمه بوس واسه دو گل عزیزم به ما سر بزنید راستی خاله جون به نورای من رای میدید مسابقه نینی شکمو کد 190 رو 20008080200ارسال کنید در ضمن تا 1 ماه پیش قالب وب نورا همین قالب وب شما بود و حسابی ذوق زده شدم تا دیدیم.


باشه حتما مهسا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد