الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

اخلاق

1392/3/21 12:52
608 بازدید
اشتراک گذاری

  دخترکانم

بالاخره بعد از دو هفته بد حالی  و بیماری دیروز  یه تکون شدیدی به خودم دادم و بلند شدم تا دوباره زندگی را از سر بگیرم  وضعیت سرفه هام اگر زیاد حرف نزنم  بهتره    سعی می کنم اصلا صحبت نکنم تا کمی از شدت این سرفه های مزاحم رها شوم

دیروز مجبور بودم بروم دانشگاه چون  3 گروه از   دانشجوهام  امتحان داشتند   اون ها هم طفلی وقتی من را با ماسک و رنگ پریده و شکم قلمبه دیدند سعی می کردند  خیلی سوال نکنن و آرام امتحانشون را دادند و رفتند 

بابایی هم به نوبه خودش توی کارهای خونه کمک میکنه   تا من بیشتر استراحت کنم   اما کارهای اداره همچنان واسم سنگینه  اما نکته خوبش این هست که توی اداره هم همه هوای من  را دارند   اصلا نکته خیلی مهم وظریف بارداری این هست که بد جوری در جامعه دارای ارج و قیمت می شوی

راننده ها  وقتی زن باردار توی ماشینشون هست با احتیاط رانندگی میکنن ، مسافر ها صندلی جلو را بهت پیشنهاد میکنن ، اگر سوار وسائل حمل و نقل عمومی بشی همه مسافر ها بهت شکلات، کشک یا میوه تعارف میکنن . عابر های پیاده از کنارت  با احتیاط رد می شوند و اگر ارباب رجوع اداره ای باشی در کمترین وقت ممکن کارت راه می افته  و نمی خواهد یه عالم منتظر باشی    توی مهمونی ها هم لازم نیست به میزبان کمک کنی  و کلا هم کسی زیاد خونه ات نمی یاد تا توی زحمت نباشی  و بزرگ های فامیل واست غذاهای خوشمزه می پزنند و می فرستند و چقدر خوردن این غذاها که عمه و خاله و مادر بزرگ پختند دلچسبه

هفته پیش عقد راحله جون بود و توی جشن عقد راحله جون هم همه هوام را داشتند  و پیشقدم بودند برام کاری انجام بدهند  مثلا الیسا را ببرند دستشویی   یا اول ازم پذیرایی کنند و ظروف غذا و میوه و کیک را می گذاشتند جلو من

انگار همه مردم به مقدس بودن مادر شدن اعتقاد دارند و می خواهند یک جورهایی بهت محبت کنن و این موضوع واسم خیلی لذت بخشه واقعا حس خوبی دارم وقتی می بینم هنوز مردم ما در مواقعی هوای همدیگه را دارند  به قول خودم که الان من گروه هدف هستم و باید در اولویت باشم و در اولویت بودن خیلی لذت بخشه  

  نمی دونم این حس را افراد سالمند هم دارند یعنی سالمندان هم فکر میکنن که سالمند شدن برایشان عزت اجتماعی داره یا نه اون ها هم وقتی صندلی اتوبوس ها را بهشون تعارف میکنن یا یه جوان مهربان ازشون میخواهد که کیف یا ساکشون را واسشون بیاورد حس خوبی دارند یا نه

  امیدوارم که اون ها هم احساس عزت و ارزش داشته باشند .فرشته های من  امیدوارم شما هم که بزرگ شدید احترام گذاشتن به گروه های هدف واستون مهم باشه

الیسا خانوم وقتی داره آماده میشود برود عقد راحله جون

فقط از الیسا جون میشه در لحظاتی که شکه یا مجذوب یه صحنه ای شده عکس گرفت اینجا هم صحنه ورود عروس خانوم و هلهله وشادی مدعوین هست که الیسا بد جوری مجذوب شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه جون
20 خرداد 92 2:24
حس خوبیه حس مادر شدن.... همیشه شاد ببینیمتون....


مرسی عزیزم ممنون
مامان آنیل
9 تیر 92 16:55
سلام خانومی خوبی؟ زایمانت کی هست؟
زودی مارو خبردار کن از این دخمل ناز


سولماز جونم تا چند روز دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد