الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ها

بدون عنوان

1389/12/21 8:12
447 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام مامانی جونم. دختر گلم. امروز ما داریم آماده میشیم که بریم خونه مامان شهناز. چون که ۲ روزه دیگه  عروسی دایی خشایاره. این اولین عروسی که تو می ری. امیدوارم که من و خودت را اذیت نکنی . چون که من همین یه داداش را دارم و خیلی دوست دارم که بهم خوش بگذره .  دخمل خوبی باش همینطور که تا الان بودی. عشق من دلم می خواهد زودتر توی اون لباس خوشکلت که واسه عروسی دایی جون واست در نظر داشتم ببینمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گروه نرم افزاری رباتیک
11 مهر 95 13:32
سلام خسته نباشيد خيلي خوشحال ميشيم به وبلاگ ما سر بزنيد و با شما تبادل لينک داشته باشيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد