الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ها

سفر به سرزمین پدری 1

1392/8/16 8:28
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

فردا داریم می رویم سفر قراره برویم به سرزمین پدری  یعنی آمل . من و الیسا خیلی وقته نرفتیم شمال از نوروز سال 91 تا حالا اما خوب فامیل های بابایی در مدت بارداری من اومدند شیراز و ما همه اون ها را دیدیدم. قبل از به دنیا اومدن الیسا هر وقت میرفتیم شمال با عمو سلمان و پسر عمه صابر خیلی تفریح می کردیم و خوش می گذشت وقتی الیسا به دنیا اومد تفریح و گشت و گذار نصف شد و الان با وجود هلیا خانومی فکر کنم اصلا از خونه بیرون نروم بخصوص که هوا هم سرده و نمیشه یه کنار دریای حسابی رفت امیدوارم که صحیحح و سالم برویم و بیاییم و بهمون خوش بگذره

 

اینم اخرین عکس های قبل از سفر

مرکز خرید ستاره که جایگاه همیشگی الیساست

پاتریک که الیسا هر وقت میرویم ستاره می دره  و این پاتریک را کلی بغل می کنه

عروسک های الیسا که من چون مامان بد جنسی هستم اغلب اون ها را می گذارم توی کمد تا الیسا اتاقش را به جنگل تبدیل نکنه  اما چون این روزها نیاز داشتم الیسا سرگرم باشه تا من ساک سفر را ببندم  کلی باهاشون بازی کرده

نقاشی بکش تا مامان غذا درست کنه و هلیا هم آروم بخوابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی غزل جون
16 آبان 92 23:18
خوش بگذره عزیز به سلامتی ممنونم
مامانی غزل جون
17 آبان 92 10:16
خدایا تورو به حق طفل شیرخواره کربلا تو رو به حق داغ دل مادر علی اصغر (ع) رباب تو رو حق مظلومیت امام حسین (ع) تو رو به حق آبروی حضرت زینب (س) تو رو به حق کربلا.... همه بچه ها رو زیر سایه الطاف خودت همیشه سالم و شاداب و ایمن از هر خطری نگه دار...
مامان نیایش و نازنین
19 آبان 92 8:53
سلام سفرتون بی خطر . ایشالا حسابی بهتون خوش بگذره . از این موقعیت هات خوب استفاده کن یاسمن جون . ممنونم عزیزم. لطف داری
مامان آنیل
11 آذر 92 9:25
عزیز دلم چقد خوب مشغول کردی الیسا جونو هه هه به خصوص نقاشی کردنش
مامان آویسا
14 آذر 92 23:32
الیسا خانوم قربون اون نقاشی کشیدنت عزیزم یاسمین جون چه خوب سرشو گرم کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد