الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ها

نیم سالگی هلیا عسل

1392/10/15 11:57
636 بازدید
اشتراک گذاری

نیم سال از میلادت گذشت  عسلم

این ماه آخر برایت تجربه جدیدی بود . سعی کردم که به شیر خشک خوردن عادت کنی تا هم برای زمانی که من باید برگردم سرکار مشکلی نداشته باشی و هم من نیمه شب ها یه نفسی بکشم اما با نتیجه (35-0) بعد از 35 روز تلاش شکست خوردم و این وسط 5 تاسر شیشه و دو مدل شیر خشک هدر شد که فدای سرت یه دو هفته ای هم میشه که حریره بادام و فرنی بهت دادم  اگر چه با میل نمی خوری اما در کل راضی ام و دیگه در این مورد کوتاه نمی ایم

 از وزن گیریت هم راضی هستم اگر چه در کل هر ماه از وزن الیسا کمتر بودی اما در کل روی نمودار  رشد رضایت بخشه اما قدت  از الیسا جونم بلندتر هست البته در حد 2 تا 3 سانتی متر

بعد از سینه خیز رفتن الان دیگه روی دست و پاهات بلند می شوی که این می تونه علامتی برای شروع زود هنگام راه رفتنت باشه که البته مامان با کمال خجالت آرزو می کنه تا زود راه نیفتی  چون راه رفتن شما همان و به هم ریختن آشپزخانه و .... که تازه از دست کنجکاوی های الیسا راحت شدن همان

توی روروک هم که دنده 3 و تخته گاز می روی بخصوص وقتی توی اشپزخانه هستم  از اول این ماه الیسا خانومی هم برگشت مهد کودک و بعد از 6 ماه  من و شما یه خلوت مادر و دختری را داریم تجربه می کنیم

رابطه ات با الیسا خانومی که خیلی خوبه  کلی واسه الیسا ذوق می کنی و دوستش داری صداشو بشنوی  چنان می خندی الیسا هم شما را خیلی دوست داره  البته موقعی که تنها هستید  خیلی بهتره وقتی کسی پیش ما باشه نه زیاد دوست نداره  کسی با شما بازی کنه  البته خیلی هم اجازه نمی دهد به وسایل بازی یا به قول خودش " ابا بازی " هاش دست بزنی  که این طبیعی هست و به خاطر رشد حس مالکیت است که توی بچه های این سن دیده می شود و هیچ ربطی به حسادت که بعضی از اطرافیان  این رفتار الیسا را به حسادت تعبیر میکنند نداره  چرا که الیسا عموما دوست نداره حتی من و بابایی هم به وسایل اش دست بزنیم مگر موقعی که بدونه ما می خواهیم باهاش باز ی کنیم

راستی یه آوایی هم می گویی که من ترجمه اش کردم " ماما "  و کلی ذوق مرگ هستم وقتی می گویی " ماما"  البته بابایی زیر بار نمی رود و می گوید اصلا همچین چیزی نیست .... بابایی حسود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیایش و نازنین
15 دی 92 14:03
سلام خوشحالم که کوچولوهات سالم هستن و شاداب . همیشه لبات به خنده باز باشه فرشته کوچولوها
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنون زهره جون . همچنین شما و فرشته هات
مامان آنیل
24 دی 92 11:43
سلام عزیز دل خاله نیم سالگیت مبارک عزیزم چقد ناناز شدی ماشالا چه جالب یاسمن جون میگم به قول خودت چرا انقده دوست دارم هم مای هستیم اونم با اختلاف یک روز برام خیلی جالب بود و باعث افتخار تولدتون مبارک البته با تاخیر بود ببخشید
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
مرسی سولماز جون . برای من هم باعث افتخاره عزیزم
پریسا نجفی
13 بهمن 92 9:19
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
بله حتما خوشحال میشوم
مامان آویسا
20 بهمن 92 10:14
ایشاله خدا این دو فرشته رو برات نگه داره چقدر ناز هستن لذت میبرم نگاهشون میکنم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنون عزیزم و نظر لطفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد