الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ها

کتاب مورد علاقه الیسا

1392/10/6 15:48
526 بازدید
اشتراک گذاری

این پست را به این خاطر می نویسم که به وبلاگ روانشناسی بازیها معرفی کنیم

الیسا جون در کنار تمام کتاب های خوبی که داره یه کتاب خیلی دوست داشتنی داره که بابایی سال قبل یعنی وقتی الیسا 2 ساله بود واسش خریده و تا الان هنوز هم کاربرد داره و اصلا تکراری نشده

این کتاب اگر چه برای کودکان 0 تا 3 ساله نوشته شده است اما به نظر من تا زمانی که بچه خواندن را  یاد می گیرند برای بچه ها کاربرد دارد و بدلیل قطور بودن تعداد صفحات برای مدت زمان طولانی می توان با بچه ها سرگرم بود و بسیاری از مفاهیم را به آنان آموزش داد

مفاهیم مهم و کاربردی که همه بچه ها در سالیان طولانی آن ها را فرا می گیرند

مثلا آشنایی با  میوه ها. سبزیجات.حیوانات. شکل ها و  اعداد. رنگ ها .وسایل خانه. وسایل حمل و نقل و مفاهیمی مثل بزرگ و کوچک . بالاو پایین و زیر و رو

 

آشنایی با میوه ها و در کنار آن رنگ ها

 

 

آشنایی با وسایل خانه و مورد استفاده کودکان و همچنین رنگ ها

 

آشنایی با حیوانات و مفاهیم  تعداد

 

آشنایی با اعداد

 

آشنایی با مفاهیم بالاو پایین و بزرگ و کوچک

 

آشنایی با اشکال هندسی

 

آشنایی با حیوانات و تعداد آنها

 

همینطور که گفتم توضیحات زیر این اشکال برای بچه هایی که خواندن را بلد هستند  نیز مفید خواهد بود

در ضمن این کتاب از انتشارات کتاب های بنفشه و موسسه انتشارات قدیانی می باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نیایش و نازنین
9 دی 92 9:55
سلام یاسمن جون با تمام سلولهام درکت کردم . وای که من چقدر موقع سر کار اومدن غصه خوردم و اذیت شدم . انشالا که هلیا جون به مهدش زود عادت می کنه و نباید غصه بخوری . البته این جور که می گی احتمالا هلیا جون دختر آرومیه نه مثل نیایش که باید هر شب و روز با نذر و نیاز خوابش می کردم و هیچ کس حاضر نمی شد این بچه رو نگه داره .
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم زهره جون هلیا یه کم غریبی میکنه اما امیدوارم که به مهد و شرایطش عادت کنه . البته منتظر کم شدن وزنش ، بهم ریختن وضعیت مزاجیش و... هستم که البته همانطور که واست توضیح دادم به آسیب های که مخفی هستند ترجیحش می دهم
مامان آنیل
9 دی 92 10:48
سلام منم این سری کتاب رو وقتی حامله بودم برای آنیل گرفتم هم خودم دوسشون دارم هم آنیل خیلی دوسشون داره و اصلا براش تکراری نیست ولی آنیل پاره پورشون کرده ماشالا الیسا باسلیقه اس
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
سولماز جون الیسا هم چند تا گتاب را وقتی هم سن آنیل بود پاره کرد من چون این کتاب را خیای دوست داشتم همون روز اول تمام صفحاتش را چسب 5 سانتی کشیدم تا سالم بمونه
مامان پارمیس
10 دی 92 20:42
سلام خانمی واقعا کتابهای مفیدی هستن البته باید خیلی خوب با بچه هاکار کنیم موفق باشید
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
ممنونم بله همین طوره باید با رابطه صمیمی با بچه ها کار کنیم تا هم یادگیریشون بهتر باشه و هم پایه ای برای صمیمیت بیشتر
مامانی غزل جوون
10 دی 92 23:51
چه کتاب خوبی ممنونم از معرفی خوبت غزل منم کتاب خوندنو دوست داره دیدی که چطود دختزم ماهرشده ممنونم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
اره دیدم چه جور کتاب دست گرفته شیطونک
زهره مامان هلیا
11 دی 92 15:43
سلام یاسمن جون شوکه شدم چه جور این نیم وجبی از کجا اومده ماشالله هلیا 5 ماهه شده الیسا هم که خانوم شده خدا حفظ شون کنه
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
زهره جون شما خیلی وقته سراغی از ما نگرفتید دیدی حالا من هم هلیا دارم
یلدا مامی کیان و رومینا
13 دی 92 10:12
الهی این فندقهای تو ماشاا... خیلی نازن راستی منم باهات موافقم بچه دوم همه کاراش ظاهرا جلوتره البته من تا الان اینو گذاشته بودم به حساب دخمل بودن رومینا البته ماشاا... هلیا دیگه خیلی عالیه دخملک من الان 6 ماهش تموم شده اما اصلا سینه خیز نمیره... بگم که منم خیلی خیلی کم رو زمین میذارمش ها معمولا تو راکره... فینگیلی ها رو بوس باید سعی کنم بیشتر بیام ... خیلی از دوستام بی خبر موندم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
عزیزم اینقدر که این رومینا جون ماهه می ترسی بذاریش زمین
یلد مامی کیان و رومینا
13 دی 92 10:15
الهی الان از نظر بچه ها خوندم پس تو هم برگشتی سر کار... آفرین به تو مامی فعال که هنوز هم داری آپ می کنی من که شب و روزم به هم گره خورده... ایشاا... زودی هلیا گلم به این شرایط عادت می کنه که خیال تو هم راحت بشه و زندگیت بیفته رو روال...
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
یلدا جون هنوز که برنگشتم اما دیگه چیزی از مرخصی ام نمونده ممنونم واسش دعا کن مامانی
مامان آویسا
13 دی 92 19:51
حیف که دخترک ما به کتاب علاقه ای نداره برعکس مامانش ولی با این حال اگه جایی ببینم حتما براش میخرم مرسی از معرفیت عزیزم
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
با مامان خوب و الگوی نمونه ای که شما هستید حتما آویسا جون هم کتاب خوان میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد