الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ها

7 ماهگی هلیا عسل

1392/12/26 22:22
910 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا عسلم به سلامتی از دیروز وارد 8 امین ماه زندگی ات شدی . پارسال همین ماه بود (بهمن ماه ) که سونو بهمون مژده  دختر بودن شما را داد  و من خیالم راحت شد که در سالیان بعد شما دو تا دخترهای من  در  ساعات نبود مامان و بابا در کنار هم خواهید بود و من خیالم راحته که در نبود ما می توانید از همدیگه مراقبت کنید

دختر من این ماه به نسبت  ماه های قبل وزن بهتری گرفتی  و بابا میگه غذای بابا را بیشتر از شیر مامان دوست داشتی . خوب این هم یک نوع قدر دانی از طرف بابا است به خاطر این همه  زحمت شیر دادن من به شما دل شکستهدل شکستهدل شکسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی غزل جون
14 بهمن 92 13:35
چه جای باصفایی ما هم بالاخره امسال تو شمال برف دیدیم حیف که نرفتیم بیرون برف بازی غزلک سرما داشت نشد که بریم ممنونم که به ما سر زدی کوچولو هاتو ببوس ار
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
اره از فا میل های همسرم شنیدم که اونجا برف اومده . حتما به خاطر غزل جون نرفتی برف بازی
مامان آویسا
20 بهمن 92 10:08
هلیا جون 7 ماهگیت مبارک باشه الیسا جون چقدر نازی تو دختر
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
نظر لطف شماست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد