الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ها

مسافرت با نوگل ها

1389/12/22 19:15
412 بازدید
اشتراک گذاری

يكي از مشكلات والدين در حين سفر چگونگي مراقبت از نوزاد در سفرهاي گوناگون اعم از سفر با هواپيما يا اتومبيل و ساير وسايل نقليه است. مسافرت با نوزاد چه در مدت زمان كوتاه يا طولاني مدت نياز به تمهيدات خاصي دارد. آماده بودن براي همه چيز از جمله مقدمات سفر حتي در يک بعد از ظهر روز تعطيل است. شايد در اولين ماههاي تولد فرزندتان دوست داريد بيشتر در خانه بمانيد. نوزادان آمادگي براي ابتلا به انواع عفونت ها و بيماريهاي واگيردار را دارند اما اين به اين معني نيست كه بايد آنها را قرنطينه كرد. كافي است مراقب مكان هايي كه به آنجا سفر مي كنيد يا افرادي كه با آنها ملاقات مي كنيد باشيد. اگر قرار است مسافرت و تعطيلات طولاني داشته باشيد، آن را با برنامه هاي نوزاد خود تنظيم كنيد. براي مثال در سوئيت هاي هتل يا مكان هاي اجاره اي يا اقامتي با امكانات مناسب توقف كنيد تا از امكانات ضروري و مورد نياز بيشتري استفاده ببريد. هر كجا كه برويد، در قدم اول به تعداد مناسبي كهنه و پوشک بچه نياز داريد. هميشه در هر مسافرتي اين احتمال وجود دارد كه با موقعيت هاي پيش بيني نشده اي مواجه شويد. بنابراين به كيفي نياز داريد كه حتي الامكان وسايل مورد نياز براي چنين موقعيت هايي را به همراه داشته باشيد. با فراهم كردن اين امكانات، مشكلات پيش پا افتاده برايتان تبديل به مشكل بزرگ نخواهند شد

تعداد زيادي پوشک و كهنه بچه، دستمال، پماد، حوله هاي كاغذي و دستمال نخي، يك تشک براي عوض كردن بچه، يك پتو، پستانك و لباس به تعداد لازم را در كيف بگذاريد. داروهاي مورد نياز را فراموش نكنيد: آسپيرين بچه، دندان گير و ديگر وسايلي كه ممكن است كودک در زمان سينه خيز و چهار دست و پا رفتن به آنها نياز داشته باشد.

خوراكي هايي براي ميان وعده هاي غذايي و كرم ضد آفتاب از وسايل ضروري براي نوزاد است و مي تواند براي مادران نيز مورد استفاده قرار گيرد. فهرستي از وسايل ضروري براي مواقع نياز را به همراه داشته باشيد. هر چيز را جداگانه در كيسه هاي پلاستيكي بسته بندي كنيد تا هم وسايل شما مرتب باشد و هم بتوانيد از آنها براي قرار دادن پوشک هاي كثيف و لباس هاي خيس شده استفاده كنيد.

  

  









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد