الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ها

بدون عنوان

1390/4/7 15:46
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

الیسای زیبای من. امروز تازه وارد نه ماهگی شدی. تا الان توی این سن. می توانی گاگله کنی، چهار دست و پا بری، باصدای بلند بخندی، دست دسی کنی. با روروک ات تقریبا می دوی و وقتی می نشینی توی روروک در عرض ١ ثانیه طول وعرض سالن را می ری و می ای. دیگه واسه خودت خانم شدی  عزیز دلم. وقتی سر کار هستم چقدر دلم واست تنگ میشه عزیز دلم. چقدر  دوست دارم . دختر نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان هلیا
16 تیر 90 15:15
سلام الیسا جان 9 ماهگیت مبارک
چه دخمل خوشگل وتوپولی هستی به وب ما هم سر بزن واگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


سلام خاله مرسی از اظهار لطفتون. سایت شما رو هم دیددیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد