الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

شیطونی های ناز گل

1390/10/12 19:11
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

عسل بانوی من واسه خودش کلی بزرگ شده  و کارهای خوشمزه می کنه که همه دلشون می خواهد  اونو بخورن. الیسای من وقتی بهش میگیم کلاغه میگه : الیسا : غار غار . به به ای میگه الیسا : به به . گاوه میگه الیسا : ما ما

زیبای من می توانه با اشاره دستای خوشکل و کوچیکش بگه لب ، زبان، دندون، چشم ، گوش و مو، و دست و پاهاش کجای بدنش قرار گرفته. فدات بشم که وقتی می پرسیم لپ  تو کو؟ الیسا جون سریع لپ هاشو می گیره تو دستش و می کشه. 

فدات بشم که توی دل همه جا کردی و همه فامیل کلی هواه خواهت شدن. عزیز دل مامانی چقدر خوردنی هستی وقتی که بهت نگاه می کنم و می گم مامان رو بوس می دهی . خستگی یک روز رو از تنم بیرون میکنی فرشته کوچک من.

چند تا عکس جدید از عسل من  توی ادامه مطلب می گذارم بنا بر توصیه مدیریت نی نی وبلاگ.

 

 

مامانش فدای شیرین کاریهاش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و بابای الیسا
14 دی 90 0:37
چه دختر گل و نازی . خدا نگه داره واستون . از طرف ما ببوسش


مرسی خاله مهربون
ثمين
2 اسفند 90 13:24
سلام گلم! عزيزم ميشه لطف كني از اون كلاهي كه گفتيد بافتيد عكس بگيريد و برام بفرستيد! همون كه من آموزش كيفش رو گزاشته بودم! اگه الگو رو هم داري برام بزار! يه دنيا ممنون ميشم! منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد