الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

دنیای کوچک الیسای من

1390/11/2 23:25
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای کوچک من واسه خودش دنیای بزرگی داره. عزیزکم زودتر از اون چیزی که تصورش را می کردم بزرگ شده و واسه خودش ویژگی ها و شخصیت منحصر به فردی داره.

ماه بانوی من از چند ماه قبل واسه اینکه تحریک به خوردن غذا بشه اول ما غذا دادن را با عروسکش شروع می کردیم و الیسا جون به محض اینکه می دید عروسکش ( داداش) غذا میخوره شروع به غذا خوردن می کرد الان دیگه ناز نازی من بدون داداش اصلا هیچی نمی خوره به محض اینکه سفره اش را پهن میکنم میره و داداش را می آوره و توی سفره اش می شونه و تا داداش نخوره خودش هم چیزی نمی خوره .                    

 قربون قلب مهربون دخمل نازم برم که بدون دوست  قدیمش غذا نمی خوره. دخمل گل من عاشق ماکارونیه فقط ماکارونی را می تونه به راحتی با دست بخوره و کلی خودش و داداش را کثیف کنه.         شکلکهای جالب آرویــــــــن

 

عسل بانوی من کلی به مادرش توی کار خونه کمک می کنه از جارو کردن با جاروی دستی تا دستمال کشیدن روی میزها .  3_13_2.gif

موقع شام خوردن الیسای من توی آشپزخانه آماده ایستاده تا من سفره  یا قاشق ها و یا سبد سبزی را بدم دستش  تا توی حال ببره. الهی قربونت برم که تا برسی نیمی از سبزی ها را ریختی روی زمین اما اگر  همه وسائل شام را مامان ببره الیسا پاهای مامان را می گیره و نمیگذاره که مامان راه بره. الهی قربونت برم که اینقدر ناز و دوست داشتنی هستی. عزیز دل مادر که کارهات اینقدر بامزست.

 

 ناز بانوی من عاشق لباسشویی و چرخ خیاطی شده با یه ذوقی روکش ماشین لباسشویی را بالا میزنه و سعی می کنه با دکمه ها بازی کنه. یا در کمد دیواری را باز میکنه و روی چرخ خیاطی میشینه.

 

موقعی که مامان یا بابا لپ تاب را روشن می کنن الیسا جون می دوه و می خواهد کلید پاور را فشار بده بعد هم همش به عکس تولدش که روی صفحه مانیتوره اشاره می کنه و می خواهد عکس خوشکلشو ببوسه.  

شکلکهای جالب آروین

فرشته من هر وقت جانماز مامانی یا بابا را می بینه  دست های کوچکشو می ذاره کنار گوشش و میگه " اله"  عزیز دل من هر وقت هم صدای اذون را میشنوه همین حرکت را تکرا می کنه اونقدر" اله " " اله"  می گه که ما رو می کشونه کنار سجاده.              boy praying animated gif

 

 بعضی وقتها فکر میکنم الیسا معنای این حرکات را از کجا یاد گرفته از کجا یادش مونده که اون عکس واسه تولدش بوده و توی تولد همه بوسش می کردن و بهش کادو می دادند یا از کجا ارتباط بین اذون و نماز را متوجه شده . یادم می افته که خداوند بچه ها را مثل یک لوح سفید نیافریده بلکه نی نی ها با یک سری استعدادها و توانایی ها به دنیا می آیند. و محیط زندگی اون استعداد ها را پرورش میده.         

 

چند تا عکس الیساجونم توی ادامه مطلب 

 

 

 الیسای من تقریبا روزی ١٠٠ بار واسه مادرش جارو می کنه.

 

 عشق من تا واسش جا نماز نگذاریم نمی ذاره ما هم نماز بخوانیم.

این عکس داداش آریا است البته قبل از به دنیا امدن الیسا جون

 

 

اینم داداش الیسا بعد از اظهار لطف های الیسا  از ناحیه  هر دو دست ، هر دو پا و چشم و مژه کاملا از کار افتاده شده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسترن
28 دی 90 20:43
عزیزم چه دخملی نازی داری...الهی خدا حفظش کنه...دختر منم تازه بهش نودل دادم و خیلی دوست داره...خوشحال میشم پیشم بیای
شیوا
29 دی 90 18:45
سلام مامان الیسای عزیز . من متولد 1379 هستم . 21 شهریور به دنیا اومدم . یعنی تقریبا" 11.5 ساله هستم . اما در مورد موضوعات در پست ثابتم نوشتم ایده این وبلاگ رو مامانم بهم داده و خیلی هم تو گذاشتن موضوعات و پست ها کمکم میکنه . باور کنید اگه مامانم نبود اینقدر وبلاگم مورد توجه قرار نمیگرفت. یعنی در اصل بدون اون هیچی نبودم . ممنون که خوشتون اومده . دوستتون دارم یه عالمه .

پس مرحبا به مامان شیوا جون هم به خاطر دختر خوبش و هم به خاطر کمک های فوق العادش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد