الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

خدای بزرگ تو را شکر

1392/12/20 16:46
2,271 بازدید
اشتراک گذاری

 

  خدا را شکر

خدا را شکر میکنم که تمام شب صدای خر خر همسرم را می شنوم ، این یعنی او زنده و سالم است

خدا را شکر میکنم که مالیات می پردازم ،این یعنی که شغل و درآمدی دارم.

Multi Colored Splash

 خدا را شکر میکنم که لباس هایم کمی برایم تنگ شده است ، این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.

خدا را شکر میکنم که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم ، این یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم.

 

خدا را شکر میکنم که در مکانی دور جای پارک پیدا کردم، این یعنی که توان راه رفتن دارم.

خدا را شکر میکنم که هر روزصبح زود باید از خواب بیدار شوم،  این یعنی من هنوز زنده ام.

خدا را شکر میکنم که گاهی اوقات بیمار می شوم ، این یعنی بیاد می آورم که اغلب اوقات سالمم.

خدا را شکر میکنم  که از جمع آوری ریخت و پاش های بچه ام خسته ام، این یعنی اینکه کودکی دارم که سالم است و سرزنده.

خدا را شکر میکنم که خرید های سال نو جیبم را خالی می کند ، این یعنی اینکه عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الینا
25 بهمن 90 2:41
خیلی باحال بود مخصوصا الان که من دارم تایپ میکنم صدای خرخر شوهرمو که از تو اتاق میادو میشنوم
shirin
28 بهمن 90 18:06
kheili ziba bod khosham amad


ممنون شیرین خانم.
ثمین
30 بهمن 90 20:24
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ما مان سونیا
30 بهمن 90 23:01
خیلی زیبا بود لذت بردیم ممنون از مطلبتون


خواهش میکنم عزیزم.
ثمین
30 بهمن 90 23:40
سلام لینک شدید! ورودتون رو به جمع دوستان دنیای نفیس خوش آمد میگویم! میشه لطف کنید منو با اسم وبلاگم یعنی ژورنال دنیای نفیس لینک کنید ممنونم
نگين
1 اسفند 90 8:36
سلام
فقط خواستم بابت لطف و محبتي كه نسبت به ما داريد تشكري كرده باشم . گرچه ميدونم حداقل كار ممكن هستش .اليسا جون رو ببوسيد . آرزوي بهترين ها رو براي شما و خونواده محترمتون دارم.
ثمین
1 اسفند 90 14:28
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد