الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

خدا رو شکر

1392/12/20 16:44
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      

 

خدایا شکرت به خاطر اینکه نزدیک به ١٥ ماه تونستم وظایف مادریم را انجام بدهم. خدایا ازت ممنونم که عسل بانوی من تونست این ١٥ ماه را با سلامتی طی کنه. خدایا یادت می یاد که وقتی باردار بودم چقدر به درگاهت برای داشتن یک بچه سالم دعا می کردم. اونقدر توی مریض هام بچه های مظلوم و بیمار را دیده بودم که تصور اینکه من هم بچه ی بیماری به دنیا بیاورم تمام وجودم را بر از اضطراب می کرد. خدای بزرگ من صمیمانه ازت ممنونم که دخترم به غیر از چند مرتبه سرما خوردگی یا تب ، بیماری سختی نداشته. خدای بزرگم ازت میخواهم که همیشه سلامتی دخترم را حفظ کنی. خدایا به بزرگی و عزتت قسم که همه بچه ها را شفا بده و نگذار هیچ مادری عزیزش را روی تخت های بیمارستان ببینه. خدای بزرگ همه بچه ها را سالم نگه دار و شیرینی داشتن بچه را از هیچ والدی نگیر.

این مطالب را نوشتم چون امروز یک بچه کوچولو توی بیمارستان ما بستری بود که وضعیت بیماریش خیلی تاسف بار بود و من با دیدن چهره والدینش دلم می خواست همون جا روی زمین برای داشتن دخترم سجده شکر به جا بیارم.

  خدایا به خاطر همه چیز ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد