الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

فرهنگ لغت الیسا ( new version)

1390/12/24 8:17
773 بازدید
اشتراک گذاری

       یه عالم حرف تازه                                   داره از لبام  می ریزه

 

مژده بدهم که یه شاهکار بزرگ واسه خودم خلق کردم  که با هر بار گفتنش غرق بوسه میشم 

و اون اینکه تونستم یک جمله بگم " آب بی ده  "     

 

 این اولین جمله منه اما نمی دونم چرا مامانی من با گفتن این جمله اینقدر با خشونت منو بغل میگیره  و غرق بوسه میکنه                          

 

 اولین بار که سر سفره شام گفتم " آب بی ده " یک مرتبه مامان چنان جیغ زد و منو بوسه باران کرد که من خیلی ترسیدم و به جای  تکرار  هول شد م   و گفتم " آ پا "  " آپا" و دیگه یادم رفت که اصلا چی گفته بودم . اما از فرداش ماما نم از قصد بطری آب ، لیوان بلور ی ، لیوان نی دار  و.. را سر راهم قرار می داد تا من اون جمله جادویی را تکرار کنم   و من هم که  نمی تونم مامانی ر ا نا امید  کنم.  

حالا باید این جمله را واسه همه " خاله فروغ "و " پارسا " " پرهام " با با " و " مامان شهناز " و..... تکرار کنم .

 من هم واسه اینکه ذوق  و شوق مامان کامل بشه یک "ما ما " هم گذاشتم کنارش و با ناز و ادا می گم                     " ماما آب بی ده "

       و این هم عکس العمل مامانیه

تازه  دیگه بلد شدم که حرف های خوشکل بزنم و کلمه های تازه بگم که البته برای کاستن از شوق مادری همه را مخفف میگم

    " غال "              " مو "                                                     " نو "  = نون 

  " ماس  "  

 

  " عمه "      " خال " = خاله             "جیجر"   = جیگر          

       " قاش "           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه جون
25 اسفند 90 13:26
سلام الیسا جون...به مامانت بگو حتما از اولین جملاتی که میگی فیلم بگیره... حتی صداتو ضبط کنه... چون یه سال دیگه وقتی خودت گوش میدی خیلی ذوق زده خواهی شد.. ریحانه جون میبوستت..



سلام عزیزم. مرسی از پیشنهادتون. آره از شیرین کاریهاش فیلم و عکس داره. ممنون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد