الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ها

آخرین دل نوشته های سال 90

1390/12/27 13:35
717 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سایبانی ....

       ساغری ......

              عشقی ..........      

                        خدایا چیستی ؟

     خدای مهربان من کم کم داریم به پایان سال نزدیک می شویم. یک سال دیگر را با نظر خیر و برکت بی انتهای تو سپری کردیم.

      خدایا ممنونم  از اینکه همیشه و هر لحظه در کنار تحفه آسمانیت بودی و از جسم و روان  و روح او مراقبت کردی و اجازه ندادی که بغیر از چند بیماری سطحی مشکلی برای فرشته زندگیم به وجود بیاید. خدایا کمک  کردی که عسل بانوی من بتونه به موقع  چهار دست و پا رفتن  ، ایستادن و راه رفتن و کم کم حرف زدن را تجربه کنه و از اینکه به من هم فرصت لذت بردن از تجربیات رشد او را دادی ممنونم.

    خدای بزرگم از اینکه پدرو مادر و خواهر و برادر و همسرم  امسال هم کنارم بودند و لطف  و محبتشون سایه سار زندگیم شد ، ازت ممنونم.

  خدایای بزرگ امسال به کمک  تو دغدغه همیشگی  ام  مبنی بر داشتن  یک خانه مناسب و راحت  به سرانجام رسید  و تونستیم یک آپارتمان دو خوابه در یک محله خوب شهر بخریم و قراره به امید کرم و لطف تو ، تا همیشه در کنار  هم اونجا زندگی  کنیم.

    خدای بزرگ  امسال در زمینه شغلی ام هم موفقیت داشتم و تونستم توی دانشگاه تدریس کنم و از بیمارستان به ساختمان مرکزی دانشگاه بیام ، چیزی که اتفاق افتادن اون در زمینه کارم را غیر ممکن می دونستم.

  خدایا در شروع  سال جدید فقط  از تو یک خواسته دارم و آن اینکه احساس آرامش و حس خوشبختی را توی قلب همه بنده هات قرار بدی تا همیشه  شکرگذار نعمت های بی کرانت باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بیتا
27 اسفند 90 14:21
_@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ ______________________@ نوروزتان پیروز
مامان ریحانه جون
27 اسفند 90 17:30
خدایا هزاران بار تو را شکر میکنم و آرزوی سلامتی برای همه فرشته های کوچک خوشبختیمون دارم...خدایا به پدر و مادرهاشون هم سلامتی بده تا در کنار هم شاد و خوشحال باشن... الهی آمین..
خاله مهسا
28 اسفند 90 11:32
سلام. الیسا کوچولو . پیشاپیش سال نو مبارک.
مامان علی مرتضی
28 اسفند 90 18:48
سلام عزیزم چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون» عید شما وخونواده ی محترمون مبارک
خاله ستاره از مجله قاصدك
28 اسفند 90 21:53
سال نو و بهاري نو را، فرصتي نو براي تازه شدن و بازنگريستن بر چگونه زيستن ميبينم! براي وجود نازنينت در اين فرصت نو شوري نو براي ساختن و بهتر زيستن آرزو ميكنم. اميدوارم هميشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بين باقي بماني
مامان اميررضا(مسافركوچولو)
29 اسفند 90 19:25
كوچولوي ناز مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 2:18
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد