الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ها

عکس های نوروزی گل همیشه بهار

1391/1/24 18:49
2,639 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهار من امسال عید حدود 10 روز را شمال گذرونیدم و خیلی بهمون خوش گذشت. نمی دونم چرا سالهای قبل تا این اندازه بهم خوش نمی گذشت با اینکه در سالهای قبل خیلی راحت و آزاد بودم و امسال مدام دنبال تو توی حیاط بودم و حتی نتونستم یه برنامه تلویزیونی را نگاه کنم و یا حتی یک بعد از ظهر را نخوابیدم و مدام نگران هوای سرد شمال بودم اما امسال وجود تو نوروز را واسم دلچسب کرده بود سال قبل هم که نوروز را شمال بودیم تو خیلی کوچولو بودی و من حتی یادم  نمی اید که اون روزها را چه جوری گذروندم. 

اما امسال حال و هوای دیگه ای را تو ایجاد کرده بودی چقدر شیرین زبونیهات دل همه را برده بود اصلا منتظر نبودم چنین توی د لشون جا باز کنی از بچه و ادم بزرگ دوستت داشتند و چقدر بهت افتخار میکردم که نه اهل نق نق کردن بودی و نه اهل بهانه های بیخودی و یا گریه های شبانه با هیچ کس هم غریبی نمی کردی و کاملا بچه مثبت شیرازی بودی.

دختر زیبای من چقدر لذت بخش بود که 10 روز را از صبح تا شب کنارت بودم و چقدر عالی بود که امسال عید من سر کار نرفتم و لذت هر لحظه در کنار تو بودن را چشیدم.خیلی خیلی خیلی دوست دارم گل همیشه بهار من.

اینجا دریای محمود آباده. این دریا را به خاطر ساحل ماسه ایش و صدف هاش خیلی دوست دارم.

 

اینجا هم پارک آمل توی یه روز آفتابی و زیبا

 

اینجا هم پارک شهر آمل .

اینجا خونه عمو علی رضا است

 

مبین جون پسر عموی الیسا

مهسا جون دختر عمه الیسا

اینم سیزده بدر چند ساعته ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم و اروین
18 فروردین 91 23:50
ماشالله با این الیسا خانم مامان خوش سلیقش


ممنون مریم جون از اظهار لطفتون
مامان متین وکسرا
20 فروردین 91 11:30
سال نو مبارک . مرسی از راهنماییت همشهری عزیز


خواهش میکنم عزیزم.
مامان الینا
22 فروردین 91 13:16
وااااااااااااااااااااای نازی عزیزم
ریحانه جون
23 فروردین 91 17:14
همیشه خوش و خرم باشی الیسا جون... من که شمال زندگی میکنم ولی امسال عید کنار دریا نرفتم...!!! معلوم نیست کی قسمت بشه برم..!!!


ریحانه جون شما که دریا بغل دستته اراده کنی اونجایی خوشکل من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد