الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ها

نوروز و تعطیلات

1391/1/22 13:15
515 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی ناز و قشنگم نوروز با همه زیبایی و شور و نشاطی که به همراه داشت اومد و رفت و دوباره همه چیز به روال قبل برگشته دوباره کار و تلاش و جدایی و دوری و.....

تعطیلات نوروز همانطور که قبلا هم واست نوشتم خیلی خیلی خوب بود ، سیزده بدر هم که به خاطر خستگی مسافرت نرفتیم فقط موقع ناهار یه کوچولو رفتیم پارک اما آفتاب ملایم اون روز خیلی حال داد بخصوص بعد از 3 روز بارندگی مداوم و ندیدن خورشید خانوم   

در سال جدید همانطور که بهت قول دادم هیچ کار اداره رو خانه نخواهم آورد و تنها تنها وقتم واسه تو و یک کم هم بابایی خواهد بود

امسال اگر چه تا چند روز دیگه امتحان دکترا دارم   اما درس خواندن واسه دکترا رو گذاشتم کنار تا تو یک کم بزرگ تر بشی و بتونم با فراغ بال واسه دکترا آماده بشوم.     

 

البته یک کوچولو هم به بچه دوم فکر میکنم می دونم که شرایطش را ندارم اما به خاطر اینکه تو تنها نباشی و وقتی بزرگ شدی واسه خودت یک دوست و همراه داشته باشی می خواهم واست یک خواهر یا برادر بیاورم که البته امیدوارم خواهر باشه چون دو تا خواهر بیشتر به درد هم می خورند

امسال می خواهم بیشتر تفریح و پارک رفتن حداقل دو روز در هفته را در برنامه اصلی زندگیم قرار بدهم تا تو لحاظات شاد تری را تجربه کنی   

امیدوارم که بتونم به این برنامه ها را جامعه عمل بپوشم  البته تو هم باید بهم کمک کنی

راستی نفس مامانی توی سال جدید یک لطفی به مادری کردی  و ان اینکه بالاخره بعد از 17 ماه شب زنده داری الان چند شبه که تا صبح می خوابی و چقدر از این اتفاق خوشحالم اگرچه من به خاطر عادت به بیدار شدنت تا صبح چند مرتبه بیدار می شوم  و  وضعیت خوابتون را چک میکنم.  خیلی از این بابت خوشحالم      ترا به خدا دیگه عادت کن تا صبح بخواب فرشته کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نفس مامان
22 فروردین 91 14:03
سلام دوست عزیز.
اتفاقا منم همین نظرو دارم که فاصله سنی دو تا بچه 1 سال یا دو سال باشه. اینطوری دوستای خوبی هم برا همدیگه میشن


من هم فاصله زیاد بچه ها رو دوست ندارم
نفس مامان
22 فروردین 91 14:04
الیسا جونم خوب دختری برا خودش خدا حفظش کنه
نفس مامان
22 فروردین 91 14:04
با اجازه لینکتون کردم
مامان بابای الیسا
23 فروردین 91 2:00
salam elisa joonam. khoobi azizam? baab omadim shiraz barooz bood o zedde hal. jaye khassi ham nadashtim hamash hazineye in var o onvar shod 2 shab moondim ag eba ham ashna boodim hatman miyomadim pishetoon.( nagi amoliha por roo hastan ) akhe migan shiraziha mehmoon navazan !! be har hal khosh gozasht azziam
shoma chi khosh gozasht? shoharet kojaiye? yani az kodoom tayefe?
familish chiye?
omado famil dar biyaim
miboosametoon. bedro0d


امیدواریم فرصت های دیگه زیارتتون کنیم
مامان رها
26 فروردین 91 17:37
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین دخملتون خیلی نازه ضمنا رهای من به خواست خودش مهد میره و خیلی هم اونجا رو دوست داره چون من دیگه سر کار نمیرم و مجبور هم نیستم ببرمش مهد ولی بعضی روزها میره و خیلی هم ذوق میکنه در واقع محبت میبینه که دوست داره بره من در کل از اینکه بعضی ها میگن مهد جای خوبی نیست موافق نیستم و خیلی هم از مهد رها راضی هستم


خیلی خوشحالم که از شرایط موجود رضایت دارید . موفق باشید
مامان اليسا
29 فروردین 91 8:18
سلام دوست عزيز خوشحالم كه اليسا كوچولوي شما هم شب رو خوب مي خوابه، دختر كوچولوي ما هم از اول فروردين شير مامان رو كنار گذاشت و الان شب ها راحت مي خوابه.از روي گلش ببوسيد. قدم نو رسيده پسر عمه اليساجون مبارك و ماشالله به اين اين استقامت كه به فكر كوچولوي جديديد با اين همه مشغله!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد