الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

18 ماهگی

1391/2/4 19:17
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

  شکلکهای جالب و متنوع آروینpurple sparkly divider

 

فرشته خانوم من امروز 18 ماهه شدی .راستی راستی فکر نمی کردم به این زودی بزرگ بشی. وقتی نی نی بودی تصور یک و نیم سالگیت واسم خیلی دور بود اما چه زود قد کشیدی و بزرگ شدی.

امروز بردیم تا واکسن های 18 ماهگی رو بزنی . خانم بهداشت گفت این واکسن خیلی بچه ها را اذیت میکنه و بهتره امروز را مرخصی بگیرم و پیشت باشم. من هم همین کار را کردم اما به نظر می رسه که قوی تر از اونی بودی که پیش بینی میشد.

عسل بانوی من قربون قدت برم که از لحاظ قد و وزن  به اندازه یک بچه 2 ساله بودی .مهارت های ارتباطی و حرف زدنت هم بیشتر از سنت بود . عزیز دل مادری که همیشه باعث افتخارم بودی. قدت 89cm و  وزنت هم 12.400g بود.

الان هم از وقتی اومدیم با اینکه قطره استامنوفن هم خوردی همش داری اذیت می کنی و یک لحظه هم استراحت نکردی. واست اسپند دود کردم  هزار ماشاء اله با این نیروی بدنیت. اما بعدش کم کم دردت شروع شد البته از بس خانوم هستی به جای گریه و زاری گرفتی آروم خوابیدی و هر از چند وقتی یه نق نق کوچولو می کنی و می خوابی. الهی فدات بشم که خیلی جیگری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
4 اردیبهشت 91 15:50
18 ماهگیت مبارککککک هوراااااااااااا
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 91 16:01
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
دیبا نفس مامان
4 اردیبهشت 91 17:02
به به هزار ماشالا چه قد و وزن خوبی!!!!!!
خدا حفظش کنه

ممنون خاله دیبا چه طوره ؟ چند روز مونده؟
مامانه آیسا کوچولو
6 دی 91 23:59
سلام,چه دختر نازی دارید ایشالله همیشه زنده باشه,منم یه دختر کوچولو به نام آیسا دارم که چند روزه دیگه واکسن 18 ماهگی داره.


ان شاء اله زنده باشه و واکسن را با موفقیت بزنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد