الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

لالا لالایی لالا لالایی،

1391/7/5 13:45
540 بازدید
اشتراک گذاری

گنجشک لالا، سنجاب لالا، آمد دوباره مهتاب بالا، لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی، لالا لالایی لالا لالایی لالا لالایی، لالا لالایی لالا لالایی و......

الیسای عزیز  و گلم   مدتی که   این اهنگ شده تم مورد علاقه ات وقتی خوابت می یاد  می یای و میگی :"  مامان دست لا لا "       

یعنی مامان دستت را بذار و واسم لالا بخون    عادت کردی روی دستم بخوابی  من هم وقتی این  آهنگ را واست می خونم  یاد دوران بچگی خودم می افتم که همیشه از رادیو این اهنگ را می شنیدیم و سعی می کردیم   بعد از شنیدن   قصه اش بخوابیم

چند وقتی که خوابت خیلی کم شده صبح ها که از ساعت 6 صبح بیداری و  در طول روز هم  اصلا خواب نداری  اما شب ها زود می خوابی و ما فرصت می کنیم که به کارهای دیگه رسیدگی کنیم

عاشق کتاب خوندن هم شدی وقتی واست کتاب می خونم  اروم میشینی و با دستای خوشکلت روی تصاویر کتاب دست می گذاری  این اخلاقت را خیلی دوست دارم و امیدوارم همیشه عاشق کتاب خوندن بمونی

مدتی که غذا خوردنت هم کم شده و بیشتر ترجیح می دهی میوه بخوری میوه های مورد علاقه ات هم  به قول خودت "  اولو" = هلو    عی یار " = خیار     : اوجه " = گوجه     " مو "  =  موز   " پته " = پسته    موقعی که شام می خوری   می نشینی  توی سفره ات و   شرو ع  می کنی  به دستور دادن     " ماما  ماس "  = مامان ماست        " اب بیار "    منم به بابا میگم من اشپز هستم شما هم گارسون   دستورات را شما اجابت کن 

به هم ریختن کمد  و کشو لباس ها هم که سرگرمی هر روزت شده  و من دیگه لباس هات را مرتب نمی کنم فقط اخر شب که خوابیدی  لباس ها را می ذارم توی کشو ها تا فردا  دوباره راحت همه را بهم بریزی.

    تقریبا اسم همه  اطرافیان   را بلدی و خوشمزه ترین  اسمی که تلفظ  میکنی اسم خوشکل خودته " الیلا "    وقتی بپرسیم اسمت چیه یا وقتی به عکسهات اشاره میکنی  با ذوق میگی  " الیلا "

عروسکم چقدر زود بزرگ شدی  گاهی که تو بازی میکنی و من نگاهت می کنم با خودم فکر میکنم آیا وقتی بزرگ شدی همون دختر خواهی شد که من برای تربیتش وقت گذاشتم  و آرزو داشتم باشی امیدوارم که دختر سربلند و پرافتخاری باشی فکر کنم این آرزوی هر پدر و مادریه

                 خیلی خیلی عاشقتم دختر دوست داشتنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آویسا
5 مهر 91 16:53
قربون این الیسا خانوم با این شیرین کاریاش مامانی تا چشم به هم بزنی دخترامون بزرگ شدن خیلی زود میگذره
مینا مامان نیلوفر
9 مهر 91 9:14
سلام دیروز الیسا رو تو مهد دیدم ماشاءالله برای خودش خانومی شده به مامان خوب و مهربونش تبریک می گم.خیلی دلم برات تنگ شده.


سلام مینا جون. ممنون مرسی من چون دانشگاه هستم ظهر ها نمی تونم بیام دنبال الیسا و با باش می یاد خونه . من هم دلم واست تنگ شده دوست خوبم.
مریم(مامان کیمیا)
22 مهر 91 14:34
الیسای نازنینم...خیلی زود بزرگ شو و دستهای مامان مهربونت را که برای بزرگ کردن شما با تمام وجودش تلاش می کنه را ببوس....
قطعا" شما با وجود این مامان و بابای دانا آینده ای زیبا پیش رو داری و حتما" دختر خانمی خواهی شد که همه بهت افتخار می کنن...


مرسی مریم جون از نظرات قشنگت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد