الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ها

خدمات متقابل مادر و دختر

1391/7/15 9:18
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دیروز واسه من و تو یه اتفاقی افتاد که نتونستم اینو توی وبت ننویسم  ماجرا از این قرار بود که دیروز من و شما با هم رفتیم حمام  من شما را شستم و گذاشتم که توی تشت آب بازی کنی ( کاری که خیلی بهش علاقه داری) موقعی که خودم را شستم ازت خواستم که کمرم را لیف بکشی  این حرف را  بدون اینکه منتظر نتیجه اش باشم گفتم لیف را به دست کوچولوت کردم و جلوت نشستم و  در کمال تعجب دیدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے   که خیلی آروم لیف را روی کمرم میکشی  اینقدر هیجان زده شده بودم که نمی توانستم خودم را کنترل کنم  با صدای جیغ و فریاد من بابا وحشت زده  از پشت در حمام می پرسید چی شد ؟؟؟؟؟؟؟     شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الیسا
17 مهر 91 0:29
سلام. مطمئنی بابا پشت در بود؟؟!!!!


آره بابا پای فوتبال بود هههههههههههه
الیسا
17 مهر 91 0:30
مامان مهرزاد جان
19 مهر 91 12:03
مرسی جالب بود ´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره
مریم(مامان کیمیا)
22 مهر 91 14:30
وای یاسمن جونم.....کیمیای من هم این کار را می کنه و چقدر من از این لحظات لذت می برم.... ایشالا همیشه کنار هم خوش و خرم و شاد باشین..
مامان آویسا
25 مهر 91 14:52
الهی فدای این گل دختر که پشت مامانش رو لیف میکشه
نیکی
16 آبان 91 17:25
چه طوری یک انسان می تونه انقدر ناز و خوشگل باشه


ممنونم نیکی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد