الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فرشته ها

تفکر و تعقل الیسایی

1391/9/6 10:30
484 بازدید
اشتراک گذاری

ناز بانوی من  مدتی که با گفتمان و برخوردت با بعضی از موقعیت ها  خیلی منو به تعجب می اندازی  که نشون می ده که خیلی خوب  می تونی موقعیت ها را پیش خودت تحلیل کنی از نظر هوش کلامی که شدی یه طوطی کامل و هر چیزی که جلوت بگیم یا حتی از تلویزیون بشنوی را سریع تکرار میکنی  گاهی یه جمله هایی میگی و اونقدر خوشمزه تلفظ میکنی که من  فقط تمام  سعی ام را  میکنم  که   "نخورمت "

حدود 10 تا کلمه انگلیسی بلدی و مهمتر از همه یه جمله انگلیسی ( ? what is your finger      )

 رنگ ها را هم در حد رنگ آبی ، زرد و pink    ( صورتی) را خوب میشناسی

از همه مهم تر چراغ راهنمایی را شناختی و البته طبق تعریفی که خودت از این چراغ داشتی    اون را تشبیه به  موز کردی و رنگ چراغ ها را هم با تعبیر  " گوجه "    " پرتغال" و " سیب " شناختی

وقتی یه کار اشتباه میکنی  و می دونی که ما دعوات خواهیم کرد زود میروی و گوشه دیوار و کنار گلدون می ایستی و لبات را گاز میگیری؟ الته گاهی هم با لجبازی میگی " منه" یعنی مال من و دوست داشتم بهشون دست بزنم

به اتاق خودت دلبستگی داری و حتی گاهی که من خودم می خواهم پیش ما بخوابی اصرار داری که توی اتاق خودت  بخوابی و ظاهرا از تنهایی و مهم تر از همه از تاریکی هیچ ترسی نداری

به وزن کردن خودت علاقه داری و هر روز جلوی کمدی که ترازو توش هست می ایتس و میگی :  هشت ، نه ، ده   یعنی وزنه    تا عدد یازده را هم بلدی بشماری اما فقط موقع پائین و بالا رفتن از پله ها  می شماری و یا وقتی که   واحد شمارشی جلوت باشه مثل پازل هات و یا مثلا شلوارهات که روی بند هست و یا وقتی  یواشی می روی سر کابینت و قاشق ها را می ریزی بیرون و شروع میکنی به شمارش اون ها  

کتاب حیوانات را بیشتر از بقیه کتاب ها دوست داری و از بس عکس هاش را با اشتیاق نگاه کردی و اسم حیوان ها را تلفظ کردی کتاب بیچاره پاره و پوره شده   من عاشق تلفظ اسم اسب و خرگوش هستم به اسب میگی " اب ش ""abbsh " با تاکید روی حرف ب  و به خرگوش میگی  " خ شوگ " "kha shog"  تا الان اسم کلی حیوون را یاد گرفتی و عزیزکم فرق ببر و پلنگ و شیر را خوب می دونی گاهی اسم این سه تا حیوان را بهت اشتباه میگم و تو زود میگی نه این ......   جیگر تو نمکدون مامان

چند ماه قبل عمو ایمان واست یه عروسک خردیده که خودت واسش اسم گذاشتی  تا به اون روز اسم عروسکات را خودم انتخاب مبکردم و ان ها را با اسم بهت معرفی میکردم  اما فردای اون شبی که ایمان واست اون عروسک را آورد  از خواب که بیدار شدی گفتی " اولی  (  owlii )  کو ؟ 

در ضمن خاله هات مهد هم خیلی ازت راضی هستن  و میگن الیسا توی جمع آوری اسباب بازیها  و یا به صف کردن بچه ها  خیلی بهمون کمک میکنه 

خلاصه نازبانوی من  خانومی شدی واسه خودت   آروم و ناز  و مودب  امیدوارم که همیشه باعث خوشحالی و سربلندیم باشی فرشته کوچک خوشبختی ما  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
2 آذر 91 13:45
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
مامان نیایش
6 آذر 91 10:28
سلام الیسا جون . وای که چقدر خوشمزه شدی خاله با اون تلفظ کلمات . نیایش هم به خرگوش می گه ارخوش . اگه بدونید با این حرف زدنتون چه قندی توی دل ما مامانا آب می شه . همیشه سالم باشی عزیزم


مرسی عزیزم. کاش بچه ها هیچ وقت درست حرف نمی زدن و همیشه این گویش خوشمزه را داشتند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد