الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ها

دنیای این روز های من

1391/10/2 8:29
537 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای این روزهای الیسایی شده فقط و فقط بازی و درخواست همکاری برای جلب هم بازی

تقریبا تمام مدتی که خونه هستی را داری از من و بابا می خواهی که باهات بازی کنیم  تمامی کتاب های مورد علاقه ات را پاره کردی کتاب های مورد علاقه ات آشنایی با حیوانات و میوه ها بوده من و بابایی هم تصمیم گرفتیم واست مجله باطله بخریم تا اون ها را نگاه کنی با شکل های متنوع اش آشنا بشی و هر موقه صلاح دونستی اون ها را پاره کنی و خانه ما را به زباله دان تبدیل کنی  البته چند وقتی که بعد از این که مجله ها را پاره می کنی  خورده ریزهاش را جمع می کنی و می گی " بریزم آشالی( آشغالی ) ؟؟" حالا بگذریم از اینکه تا برسی به سطل آشغال همه خرده کاغذ ها را وسط راه ریختی

شعر خوندن هات هم یک نوع گرفتاری واسه مامانی شده تمام شعر هایی را که یاد گرفتی را من باید بخونم و الیسایی افتخار بده و قافیه اش را تکرار کنه

البته عسل بانوی من یه ابتکارهایی هم توی شعرهاش داره مثلا در شعر یه روز یه آقا خرگوشه افتاد دنبال موشه  یه تغییراتی در جهت هم قافیه کردن شعر انجام داده و شعر تبدیل شده به " یه روش یه اقا خرشوقه   افتاد دنبال موشویه"

یا در شعر خیار چه رنگه ؟  سبزه      گلش چه رنگه ؟ زرده

الیسا خوانومی بنا بر صلاحدید رنگ گل روی سر خیار سبز را به ابی تبدیل کرده

و شعر تبدیل شده به گلش چه رنگه ؟  آبیه

اما تفریح شب های الیسا یعنی زمانی که بابا داره تلویزیون نگاه میکنه  خونه بازی هست. جمع کردن پشتی های مبل و تبدیل به خونه برای الیسایی با کمک بابای اش.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اليسا
29 آذر 91 9:09
سلام خانمي موهاي خوشگلتو چي كار كردي عسل؟
بچه ها روز به روز فهميده تر با سوادتر شيطون تر و دانا تر از روز پيش ميشن و ما جا افتاده تر!
از روي ماهش ببوسيد


سلام مرسی شما هم الیسا را ببوسید
موهای دخملی را از ته کوتاه کردم دخملم شبیه پسر ها شده
مامان آویسا
2 دی 91 9:41
مامانیش بده گل دخترت اینقدر خلاقه واسه خودش شعر میگه روی ماهشو ببوس
مامان نیایش
2 دی 91 12:30
سلام مامان الیسا ممنون از ابراز محبتتون .الیسا خانم با موهای خیلی کوتاه هم خوشگله ببوس از طرف من


مرسی شما هم نیایش و نازنین عزیزم را ببوسید
مامان بابای الیسا
18 دی 91 21:33
وااااااااای دخملی ما شاعرم که هست مامانی موهاش کو ؟


عزیزم الیسای ما مثل الیسای گل شما که نیست بگذاره موهاش را مرتب کنم و گیر مو بزنم ما هم موهاش را کوتاه کردیم تا یه مدت خودش و ما استراحت کنیم
مامان امیررضا
20 دی 91 22:14
سلام عزیز خاله خوبی .دلم واست تنگیده بود. چقدر ناز شدی خاله . بوسسسسسسسس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 بهمن 91 10:41
این صحنه توی خونه ما هرروز تکرار میشه موهای خوشکلش رو توی این هوای سرد چرا کوتاه کردین ولی ماشاا... بازم خوشگله مخصوصا با اون تل کنار سرش


مرسی عزیزم لطف دارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد