الیساجونمالیساجونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
هلیا عسلمهلیا عسلم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ها

فیل

1394/1/18 8:19
745 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه خلاق و سخن پرور خانه ما دیروز موقعی که دارم آشپزی می کنم می پرسه مامان چرا شیر سلطان جنگل هست؟

 با اینکه مطمئن نیستم  منظورم را متوجه شود برایش توضیح می دهم چون شیر بزرگ و قوی هست . خیلی سریع می دود  و همه حیوانات هم ازش می ترسند و همه چی تحت سلطه اش هست

الیسای من می گوید اما من بیشتر دوست داشتم  فیل سلطان جنگل باشه. منم می پرسم چرا فیل؟

می گوید : چون فیل که از شیر بزرگ تره. فیل ها مهربان هستند تازه با بچه هاشون هم بازی می کنند اونم آب بازی .  تازه غذاشون هم موز هست و حیوان های دیگه را هم نمی خورند

در حالی که غرق بوسه اش می کنم با خودم فکر می کنم دخترم نمی داند سلطان بودن با مهربانی و آزار نرساندن به زیر دستان منافات داره و  کسانی که دنبال مهربانی و کمک به هم نوع و بازی با کوچک تر ها هستند به پادشاهی و سلطان بودند فکر نمی کنند.

بهش می گویم شاید فیل ها خودشان دوست ندارند سلطان شوند چون وقتی سلطان بشوند دیگه نمی توانند و وقت ندارند تا با بچه هاشون اب بازی کنند و با حیوان های دیگر مهربان باشند.

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان سولماز
22 فروردین 94 15:08
سلام خوبین ؟ خیلی مناظره قشنگی داشتین بسیار لذت برم از حرفای الیسای و عزیز و دوست داشتنی[قلب
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
سلام سولماز جونم. ممنون عزیزم شما همیشه به ما لطف دارید.
مامان زهره
29 فروردین 94 11:32
سلام الهی من قربون اون زبون شیرینت الیسا جون . وای که بعضی وقت ها این وروجکها چه جیزایی به ذهنشون می رسه .
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
سلام زهره جون. خوبی. بهتر شدی. واقعا گاهی ما والدین مقهور زبان این فسقلی ها هستیم
بانو
31 فروردین 94 19:44
عزیزم چه مهربونی تو الیسا جون چرا از هلیا جون نمینویسی دلمون براش تنگ شده
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
چشم دوست جون از هلیا هم می نویسم به زودی
مامانی غزل جون
4 اردیبهشت 94 15:53
عزیزممممممممم دخملی نازممممم مامانی عکس بزار بیشتر برامون
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
چشم. حتما. در پست بعدي
مامان آیلار آیدا
6 خرداد 94 12:38
wowwwwwwwww !!!!! she is a 4 year s old lady ??????????????????????????????? به نظرم الیسا جونم ثابت کرده که از همین الان استعداد مدیریت رو داره
یاسمن( مامی فرشته ها )
پاسخ
YES . my Daughter is just 4 years old . it is very kind of you , dear .
مامان آيدا و ايلار
21 خرداد 94 9:23
very tnx she is really wonderfull. kiss her thank you dear
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرشته ها می باشد